Gość BrixPL Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Mam pytane tego typu , stworzyłem postać składającą się z kilku elementów, scalam te elementy (używając merge) i próbuje stowrzyć ubranie korzystając z extract. Problem polega na tym, że nie tworze jedynie 1 warstwy (zewnętrznej skorupy widocznej gołym okiem) tylko wszystkie pomniejsze również czyli np. koszulki bluzy itd. Jak mogę wydobyć jedynie samą warstwę zewnętrzną? Proszę o rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Nie do końca rozumiem o co chodzi:D.Najlepiej zrób sobie proste bazy pod ubranie w normalnym progrmie typu max/maya/xsi czy tam czymś takim,wrzuć do zbrusha i jedziesz;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BrixPL Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 To też jest rozwiązanie :) ale zastanawiałem się jak można to zrobić w ZBrushu i jak scalać elementy ze sobą aby otrzymywać po użyciu extract jedynie zewnętrzną skorupę a nie łapać wszystkie warstwy :P Poprubuje różne rzeczy a w miedzy czasie może ktoś się znajdzie z podobnym problemem i będzie znał rozwiązanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Pokaż na obrazku bo dalej nie czaje:D.Wiem co to extract ale nie wiem co chcesz z nim zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BrixPL Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 A wiec model wygląda tak http://imageshack.us/f/197/calyh.jpg/ składa się z głowy, tułowia z nogami, ogona i koszulki. jak to złącze, narzuce maskę na całość i użyje extract to nie otrzymuje tej powłoki co widać a dodatkowo pokazane są wszelkie warstwy tego modela czyli http://imageshack.us/photo/my-images/9/65741796.jpg/ jak widać tak jakbym zrobił extract z każdego elementu i nałożył na siebie. Nadzieją jest zrobienie extract na wymiar na każdym elemencie i usuniecie części poligonów w maya i scalenie całości ale mam wrażenie, że robię sobie po górkę :D I mam jeszcze jedno pytanie jak usunąć wszystko co się kryje pod powłoką zewnętrzna czyli jak scalam 2 elementy nachodzące na siebie to części ich elementów nie widać ale to nie znaczy, że ich nie ma , jak to osuwać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 Musisz zrobić retopo modelu żeby był w jednym kawałku.Ewentualnie remesh all-zrobi ci jedną siate z tych wszystkich kawałków automatem. A na przyszłość zaplanuj sobie co mozna zrobić osobno a z czym mogą być problemy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BrixPL Napisano 29 Sierpień 2011 Share Napisano 29 Sierpień 2011 dzięki za informacje :) jest to mój pierwszy model wiec nie ma w tym zbytnio ładu xD ale w przyszłości postaram się nie powielać błędów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się