opor Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Po awari i utracie poprzedniej pracy...zaczalem od nowa..tyle ze inaczej :-P Bogatszy o nowe doswiadczenia, nowe tutki i ogolnie pojeta wiedze zaczalem robic pokoik.. Niby bogatszy ale wciaz mam pytania... Czym sie rozni rendering przy uzyciu photon map a iradiance? Widzialem rozne prace i przy uzywaniu obu sposobow efekty byly bardzo podobne (czytaj bardzo ladne). Wiec..czym sie roznia?Predkoscia? ok, pierwszy obrazek to taki render probny , ofkoz scenka zostanie jeszcze zapelniona.
opor Napisano 1 Lipiec 2004 Autor Napisano 1 Lipiec 2004 Tutaj taki maly renderek zblizenia. No i kolejne pytanko...co trzeba ustawic aby ta \"miska\" na stole zucala czerwonawy cien, bo jest czesciowo przezroczysta a cien jest ciemny. A..i jeszcze pytanko odnosnie pierwszego rendera...czemu rendering trwal tam ponad 7 godzin? Przeciez scena nie jest jakos specjalnie skomplikowana? Scene renderowalem przy uzyciu iradiance .
SansSerif Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 ogolnie ladne ale ten detal jest git. taka prosta abstrakcja.
marunioms Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 Ja sie osobiscie nie znam na v-ray\'u, ale faktycznie strasznie dlugi czas renderingu. W brazilu taka scenke okolo 30 min mozna wyrenderowac. Oglonie to mi sie podoba, nie wiem tylko co tojest to na suficie? Jakieś oswietlenie dodatkowe?
illy Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 odnosnie tej miski to musisz uzyc caustics ale nie wiem jak sie tego uzywa dokladnie poszukaj tutka
Shahow Napisano 2 Lipiec 2004 Napisano 2 Lipiec 2004 Czas cholernie długi. Wydaje mi sie ze wpakowales za duże wartości dla niektrych opcji rendera. Nie wiem jaki dałes ustawienia ale daj takie: image sampler --> Adaptive Subd (min -1 max od 1 do 2 ) GI --> HSph subd na ok 20 (beda plamy ale na testowe rendery wsam raz) GI --> irradiance map presents ustaw na very low (tez na test) jeszcze chyba mozna pokombinowac w zakładce QMC Sampler, ale tam sie nie znam
opor Napisano 6 Lipiec 2004 Autor Napisano 6 Lipiec 2004 Faktycznie..pozmienialem i czas sie troszke zmniejszyl. Jeszcze jest troszke dlugi ale wiem juz co poustawiac ,wiec mysle ze da sie to naprawic. Ok.. A tu maly update tego zblizenia..
opor Napisano 6 Lipiec 2004 Autor Napisano 6 Lipiec 2004 A tu caly pokoik... Niestety wciaz problemy z overbrightem (te plamy na podlodze) Tak jak wspominalem...czas renderingu sie zmniejszyl :-D Mam nadzieje ze cos z tego bedzie. A..i czy scena nie jest zbyt jasna? Mam problem z ocena jasnosci (ekran laptopa) wiec jak by cos to prosze i info :-D [Wyedytowany dnia 6-7-2004 > opor]
Shahow Napisano 7 Lipiec 2004 Napisano 7 Lipiec 2004 hehe widac na jakim tutku sie wzorowałes :D ja na nim tez zresztą :P Co to sa te plamy na podłodze ???
opor Napisano 7 Lipiec 2004 Autor Napisano 7 Lipiec 2004 Heh...no na jakims trzeba :-D Te plamy to wlasnie problem z overbrightem..nie wiem jak to poprawic...jeszcze. Mam nadzieje ze do tego dojde.
opor Napisano 8 Lipiec 2004 Autor Napisano 8 Lipiec 2004 Ok...kolejny update... Jezeli chodzi o ten kadr to chyba juz bedzie koniec ..no nie licze poprawek z tym pieprzonym overbrightem..ale narazie chyba juz nic nie bede dokladal..ewentualnuie bede poprawial (jezeli bede rady ofkoz)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się