Napisano 1 Lipiec 200420 l Po awari i utracie poprzedniej pracy...zaczalem od nowa..tyle ze inaczej :-P Bogatszy o nowe doswiadczenia, nowe tutki i ogolnie pojeta wiedze zaczalem robic pokoik.. Niby bogatszy ale wciaz mam pytania... Czym sie rozni rendering przy uzyciu photon map a iradiance? Widzialem rozne prace i przy uzywaniu obu sposobow efekty byly bardzo podobne (czytaj bardzo ladne). Wiec..czym sie roznia?Predkoscia? ok, pierwszy obrazek to taki render probny , ofkoz scenka zostanie jeszcze zapelniona.
Napisano 1 Lipiec 200420 l Autor Tutaj taki maly renderek zblizenia. No i kolejne pytanko...co trzeba ustawic aby ta \"miska\" na stole zucala czerwonawy cien, bo jest czesciowo przezroczysta a cien jest ciemny. A..i jeszcze pytanko odnosnie pierwszego rendera...czemu rendering trwal tam ponad 7 godzin? Przeciez scena nie jest jakos specjalnie skomplikowana? Scene renderowalem przy uzyciu iradiance .
Napisano 2 Lipiec 200420 l Ja sie osobiscie nie znam na v-ray\'u, ale faktycznie strasznie dlugi czas renderingu. W brazilu taka scenke okolo 30 min mozna wyrenderowac. Oglonie to mi sie podoba, nie wiem tylko co tojest to na suficie? Jakieś oswietlenie dodatkowe?
Napisano 2 Lipiec 200420 l odnosnie tej miski to musisz uzyc caustics ale nie wiem jak sie tego uzywa dokladnie poszukaj tutka
Napisano 2 Lipiec 200420 l Czas cholernie długi. Wydaje mi sie ze wpakowales za duże wartości dla niektrych opcji rendera. Nie wiem jaki dałes ustawienia ale daj takie: image sampler --> Adaptive Subd (min -1 max od 1 do 2 ) GI --> HSph subd na ok 20 (beda plamy ale na testowe rendery wsam raz) GI --> irradiance map presents ustaw na very low (tez na test) jeszcze chyba mozna pokombinowac w zakładce QMC Sampler, ale tam sie nie znam
Napisano 6 Lipiec 200420 l Autor Faktycznie..pozmienialem i czas sie troszke zmniejszyl. Jeszcze jest troszke dlugi ale wiem juz co poustawiac ,wiec mysle ze da sie to naprawic. Ok.. A tu maly update tego zblizenia..
Napisano 6 Lipiec 200420 l Autor A tu caly pokoik... Niestety wciaz problemy z overbrightem (te plamy na podlodze) Tak jak wspominalem...czas renderingu sie zmniejszyl :-D Mam nadzieje ze cos z tego bedzie. A..i czy scena nie jest zbyt jasna? Mam problem z ocena jasnosci (ekran laptopa) wiec jak by cos to prosze i info :-D [Wyedytowany dnia 6-7-2004 > opor]
Napisano 7 Lipiec 200420 l hehe widac na jakim tutku sie wzorowałes :D ja na nim tez zresztą :P Co to sa te plamy na podłodze ???
Napisano 7 Lipiec 200420 l Autor Heh...no na jakims trzeba :-D Te plamy to wlasnie problem z overbrightem..nie wiem jak to poprawic...jeszcze. Mam nadzieje ze do tego dojde.
Napisano 8 Lipiec 200420 l Autor Ok...kolejny update... Jezeli chodzi o ten kadr to chyba juz bedzie koniec ..no nie licze poprawek z tym pieprzonym overbrightem..ale narazie chyba juz nic nie bede dokladal..ewentualnuie bede poprawial (jezeli bede rady ofkoz)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto