Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

 

macie moze pomysl jak utworzyć materiał lustra weneckiego? Owszem można oszukiwać w jednym ujeciu robic szybe w drugim lustro, ale w tym przypadku nie da rady tak, bo lustro weneckie musi sie odbijac w normalnym lustrze jako lustro a ujęcie ma być zza tego weneckiego jakby. Pomożecie ?Ajn

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

najłatwiej to chyna zrobić 1sided polygon jak nie chcesz sie martwić ustawieniami materiałów i światła itp. Szczegolnie ze lustro w ujęciu w ktorym jest widoczne jako lustro nie jest juz weneckie, bo z tyłu nie jest ciemno i miesza sie oswietlenie.

Napisano

Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).

Napisano
Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).

 

czyli jezeli dobrze zrozumiałem jednego boxa np. jedna scianka szklana druga scianka lustrzana i materiał 1-sided?

Napisano

Tak. z tym że ścianki boxa bym zdetachował do osobnych obiektów, bo vray nie lubi multisubów, szczególnie na przezroczystych materiałach.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności