Napisano 7 Wrzesień 201113 l Witajcie, macie moze pomysl jak utworzyć materiał lustra weneckiego? Owszem można oszukiwać w jednym ujeciu robic szybe w drugim lustro, ale w tym przypadku nie da rady tak, bo lustro weneckie musi sie odbijac w normalnym lustrze jako lustro a ujęcie ma być zza tego weneckiego jakby. Pomożecie ?Ajn
Napisano 7 Wrzesień 201113 l najłatwiej to chyna zrobić 1sided polygon jak nie chcesz sie martwić ustawieniami materiałów i światła itp. Szczegolnie ze lustro w ujęciu w ktorym jest widoczne jako lustro nie jest juz weneckie, bo z tyłu nie jest ciemno i miesza sie oswietlenie.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull). czyli jezeli dobrze zrozumiałem jednego boxa np. jedna scianka szklana druga scianka lustrzana i materiał 1-sided?
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Tak. z tym że ścianki boxa bym zdetachował do osobnych obiektów, bo vray nie lubi multisubów, szczególnie na przezroczystych materiałach.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor Tak też zrobilem jak kolega wyżej napisał :) Problem rozwiązany DZIĘKUJĘ:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto