Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

 

macie moze pomysl jak utworzyć materiał lustra weneckiego? Owszem można oszukiwać w jednym ujeciu robic szybe w drugim lustro, ale w tym przypadku nie da rady tak, bo lustro weneckie musi sie odbijac w normalnym lustrze jako lustro a ujęcie ma być zza tego weneckiego jakby. Pomożecie ?Ajn

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najłatwiej to chyna zrobić 1sided polygon jak nie chcesz sie martwić ustawieniami materiałów i światła itp. Szczegolnie ze lustro w ujęciu w ktorym jest widoczne jako lustro nie jest juz weneckie, bo z tyłu nie jest ciemno i miesza sie oswietlenie.

Napisano

Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).

Napisano
  • Autor
Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).

 

czyli jezeli dobrze zrozumiałem jednego boxa np. jedna scianka szklana druga scianka lustrzana i materiał 1-sided?

Napisano

Tak. z tym że ścianki boxa bym zdetachował do osobnych obiektów, bo vray nie lubi multisubów, szczególnie na przezroczystych materiałach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności