ajnsztajnik Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Witajcie, macie moze pomysl jak utworzyć materiał lustra weneckiego? Owszem można oszukiwać w jednym ujeciu robic szybe w drugim lustro, ale w tym przypadku nie da rady tak, bo lustro weneckie musi sie odbijac w normalnym lustrze jako lustro a ujęcie ma być zza tego weneckiego jakby. Pomożecie ?Ajn
olaf Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 najłatwiej to chyna zrobić 1sided polygon jak nie chcesz sie martwić ustawieniami materiałów i światła itp. Szczegolnie ze lustro w ujęciu w ktorym jest widoczne jako lustro nie jest juz weneckie, bo z tyłu nie jest ciemno i miesza sie oswietlenie.
Hynol Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull).
ajnsztajnik Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 Jeżeli Vray to robimy normalnie dwie strony lustra i jednej powierzchni nadajemy materiał lustra zwykłego a drugiej materiał szkła. Materiały muszą być 1-sided jak również same powierzchnie (backface cull). czyli jezeli dobrze zrozumiałem jednego boxa np. jedna scianka szklana druga scianka lustrzana i materiał 1-sided?
Hynol Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Tak. z tym że ścianki boxa bym zdetachował do osobnych obiektów, bo vray nie lubi multisubów, szczególnie na przezroczystych materiałach. 1
ajnsztajnik Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 Tak też zrobilem jak kolega wyżej napisał :) Problem rozwiązany DZIĘKUJĘ:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się