Napisano 10 Wrzesień 201113 l Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak wstawić blueprinta w Blenderze 2.5? Próbowałem dodawać obrazek za pomocą N -> Background Image, jednak obrazek się nie pojawił. Wszystko zaznaczyłem i zrobiłem tak jak trzeba.
Napisano 10 Wrzesień 201113 l masz tam ustawienia w jakim widoku będzie widoczny by był w tym widoku widoczny musisz przejść do tego widoku (klawisze numeryczne po prawej stronie klawiatury) i musisz być w ortho mode klawisz NUMPAD5 inną metodą są obiekty empty typu image, dodajesz obiekt empty, wchodzisz w opcje obiektu, wybierasz typ image i wybierasz blueprinta
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Ok, dzięki, poradziłem już sobie z tym. Przy okazji mógłby mi ktoś przybliżyć wymagania Marmoseta?
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Nawet jak masz za słabą kartę, to dasz rade odpalić tak by wyrenderowało obrazek do screena czy zapisania, chyba, że masz naprawdę starą kartę która nie obsłuży skyboxa, albo jeśli masz kartę wyłupaną w kamieniu od Flintstone'sów która nie obsługuje programowalnych shaderów ;) To nie gra, ilość FPSów jest nie istotna, nawet gdyby leciało 1FPS.
Napisano 11 Wrzesień 201113 l Ok, dzięki. Napotkałem jeszcze jeden błąd z którym nie potrafię sobie poradzić. Mianowicie exportowałem model do formatu 3ds. i jak chciałem go trochę przerobić to importowałem go w formacie .3ds. Tyle że teraz nie mogę go edytować bo nie ma trybu edycji, a ni innych trybów? Co mam robic?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto