Wirnik Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Hej Pracuję nad aplikacją która działa na silniku Ogre, Mam exporter do 3dmaxa Mam problem z przeźroczystością potrzebuję zrobic przeźroczystą szybę i chciałbym żeby odrazu mi z maxa eksportowało odpowiednio napisany materiał. jesli sie nie da to prosze zobaczcie co jest nie tak w skrypcie materiału co powoduje że nie jest on przeźroczysty w aplikacji { technique { pass { ambient 0.588235 0.588235 0.588235 1 diffuse 0.588235 0.588235 0.58823 texture_unit { texture textura.jpg } pass { scene_blend alpha_blend depth_write off texture_unit { texture textura_alpha.jpg } } } } }
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się