Yakhub Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Czy da sie zrobic material majacy takie wlasciwosci optyczne jak szklo? To znaczy, zeby zalamywal swiatlo tak, aby dalo sie zrobic np. lupę (ktora bedzie powiekszac to, co jest za nia i/lub skupiac swiatlo) badz tez zestaw szkiel optycznych (na przyklad cos w rodzaju mikroskopu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikham Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 od tego jest IOR na max3d.pl -> tutoriale jest chyba jak zrobić lupe ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted July 4, 2004 Share Posted July 4, 2004 Ten tutorial do lupy to jest do staaarszych wersji, kiedy raytracing był w maxie jeszcze w powijakach, (to były czasy kiedy GI w ogóle nie było dostępne). Zakrzywienie światła daje materiał raytrace lub mapa raytrace w slocie refraction. Lepiej jednak użyć materiału. Jeszcze lepiej zmienić silnik np. na Vraya, chociażby dlatego, że znacznie szybciej oblicza odbicia i załamania światła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now