Gość lazybones Napisano 24 Wrzesień 2011 Share Napisano 24 Wrzesień 2011 Witam, mój pierwszy post i pierwszy problem;) Chcę wymodelować budynek, którego bryła jest ściśle związana z istniejącym drzewostanem (przestrzeń parkowa). Dlatego zależy mi na w miarę wiarygodnym odtworzeniu tej przestrzeni w 3d... - Chodzi mi przede wszystkim o bryłowe zróżnicowanie wysokości drzew i wielkości/wysokości zawieszenia ich koron. Używam do modelowania Sketch'upa, a więc szału nie ma;), ale liczę się z tym, że ewentualnie wymodelowany teren z drzewami eksportuje do 3ds i na tym będę sobie rzeźbić budynek w Sketch'upie... Dlatego proszę o jakieś sugestie, w jakim programie najsprawniej można coś takiego ogarnąć (być może jakaś baza danych z drzewami, etc...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 24 Wrzesień 2011 Share Napisano 24 Wrzesień 2011 możesz sobie drzewa wygenerować blenderem. np tak: http://blendernerd.com/making-trees-in-2-59/ możesz też użyć vue i w nim wy renderować budynek. Będzie realistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość lazybones Napisano 24 Wrzesień 2011 Share Napisano 24 Wrzesień 2011 Opcja w blenderze jest w pytke, o cos takiego w zasadzie chodzilo;). pytanie jeszcze tylko o vue - czy w tym programie moge wymodelowac budynek, ewentualnie prostą geometryczną bryłę, czy tylko import wchodzi w gre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 24 Wrzesień 2011 Share Napisano 24 Wrzesień 2011 tylko import. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi