Napisano 24 Wrzesień 201113 l Witam, mój pierwszy post i pierwszy problem;) Chcę wymodelować budynek, którego bryła jest ściśle związana z istniejącym drzewostanem (przestrzeń parkowa). Dlatego zależy mi na w miarę wiarygodnym odtworzeniu tej przestrzeni w 3d... - Chodzi mi przede wszystkim o bryłowe zróżnicowanie wysokości drzew i wielkości/wysokości zawieszenia ich koron. Używam do modelowania Sketch'upa, a więc szału nie ma;), ale liczę się z tym, że ewentualnie wymodelowany teren z drzewami eksportuje do 3ds i na tym będę sobie rzeźbić budynek w Sketch'upie... Dlatego proszę o jakieś sugestie, w jakim programie najsprawniej można coś takiego ogarnąć (być może jakaś baza danych z drzewami, etc...)
Napisano 24 Wrzesień 201113 l możesz sobie drzewa wygenerować blenderem. np tak: http://blendernerd.com/making-trees-in-2-59/ możesz też użyć vue i w nim wy renderować budynek. Będzie realistycznie.
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Opcja w blenderze jest w pytke, o cos takiego w zasadzie chodzilo;). pytanie jeszcze tylko o vue - czy w tym programie moge wymodelowac budynek, ewentualnie prostą geometryczną bryłę, czy tylko import wchodzi w gre?