Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

Może tu ktoś będzie wiedział,

Potrzebuję dopisać cos do materiału żeby odbijało mi obiekty stojące na podlodze własnie w tej podłodze.

 

na elementach wypukłych dość dobrze radzi sobie cubemap ale na podłodze nie,

poniżej kod materiału z odbiciami cubemap, jak napisać materiał żeby były ładne odbica na płaskiej powieżchni

 

{

technique

{

pass

{

specular 0 0 0 10 0 texture_unit

{

texture obiekt234.jpg

}

 

texture_unit

{

cubic_texture TexCubeMap combinedUVW

tex_address_mode clamp

colour_op_ex blend_manual src_texture src_current 0.2

colour_op_multipass_fallback one zero

env_map cubic_reflection

}

}

}

}

  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności