Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Może tu ktoś będzie wiedział,

Potrzebuję dopisać cos do materiału żeby odbijało mi obiekty stojące na podlodze własnie w tej podłodze.

 

na elementach wypukłych dość dobrze radzi sobie cubemap ale na podłodze nie,

poniżej kod materiału z odbiciami cubemap, jak napisać materiał żeby były ładne odbica na płaskiej powieżchni

 

{

technique

{

pass

{

specular 0 0 0 10 0 texture_unit

{

texture obiekt234.jpg

}

 

texture_unit

{

cubic_texture TexCubeMap combinedUVW

tex_address_mode clamp

colour_op_ex blend_manual src_texture src_current 0.2

colour_op_multipass_fallback one zero

env_map cubic_reflection

}

}

}

}

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności