Wirnik Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 Hej, Może tu ktoś będzie wiedział, Potrzebuję dopisać cos do materiału żeby odbijało mi obiekty stojące na podlodze własnie w tej podłodze. na elementach wypukłych dość dobrze radzi sobie cubemap ale na podłodze nie, poniżej kod materiału z odbiciami cubemap, jak napisać materiał żeby były ładne odbica na płaskiej powieżchni { technique { pass { specular 0 0 0 10 0 texture_unit { texture obiekt234.jpg } texture_unit { cubic_texture TexCubeMap combinedUVW tex_address_mode clamp colour_op_ex blend_manual src_texture src_current 0.2 colour_op_multipass_fallback one zero env_map cubic_reflection } } } }
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się