Jump to content

Silnik OGRE jak zrobić odbicie na podłodze?


Recommended Posts

Hej,

Może tu ktoś będzie wiedział,

Potrzebuję dopisać cos do materiału żeby odbijało mi obiekty stojące na podlodze własnie w tej podłodze.

 

na elementach wypukłych dość dobrze radzi sobie cubemap ale na podłodze nie,

poniżej kod materiału z odbiciami cubemap, jak napisać materiał żeby były ładne odbica na płaskiej powieżchni

 

{

technique

{

pass

{

specular 0 0 0 10 0 texture_unit

{

texture obiekt234.jpg

}

 

texture_unit

{

cubic_texture TexCubeMap combinedUVW

tex_address_mode clamp

colour_op_ex blend_manual src_texture src_current 0.2

colour_op_multipass_fallback one zero

env_map cubic_reflection

}

}

}

}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy