Skocz do zawartości

3ds max x64 i widows7 x64 - 2 pytania


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Ile pamięci na pojedynczą aplikację przydziela win7 x64 home premium ?

Mam 8gb ramu, maxa 2009 x64 i z moich testów wynika, że max widzi całe 8gb. Chętnie bym dokupił drugie 8 giga i tym samym wykorzystał maksymalnie mozliwosci tego systemu, ale jesli jest tak, że on przydziela maksimum 8 gb na 1 aplikację, to nie ma sensu.

2. Czy max 2011 pójdzie na tym systemie? Bo w wymaganiach ma win 7 profesional. Czy to znaczy ze na home premium sie nie zainstaluje/uruchomi ?

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czyli ogólnie system x64 nie ma limitu pamięci na pojedynczą aplikację, która tez jest x64 ? Jednak AE CS4 widzi mi 4Gb, ale on chyba nie ma podziału na wersje x32 i x64. (nie spotkałem się z informacją aby Ae wystepował w 2 wersjach) Czy nie powinien widzieć więcej ?

Napisano

Ja mam 16gb na win7 x64. Przy renderingu vrayem obrazka 4k w podstawie, mniej więcej pół miliona poly i chyba 4 światłami, max łyknął 11gb ramu i więcej nie chciał, bo jak się domyślam - nie potrzebował. Czyli łyknie i 16 jeśli będzie chciał.

 

Nie wiem jak jest z maksem, ale możliwe ze tak samo jak z solidworksem - po prostu nie chce się zainstalować na Home i nie udało mi się znaleźć na to sposobu. Jednak lepiej zapytaj googli o to.

 

Czyli ogólnie system x64 nie ma limitu pamięci na pojedynczą aplikację, która tez jest x64 ? Jednak AE CS4 widzi mi 4Gb, ale on chyba nie ma podziału na wersje x32 i x64. (nie spotkałem się z informacją aby Ae wystepował w 2 wersjach) Czy nie powinien widzieć więcej ?

 

Jeżeli sie nie myle, to Aftereffects jest x64 od cs5 dopiero.

Napisano
Jednak AE CS4 widzi mi 4Gb, ale on chyba nie ma podziału na wersje x32 i x64.

 

AE do wersji CS4 jest tylko 32 bitowe. CS5 jest juz tylko 64 bitowe.

 

 

Cieszymy się:)

 

 

yyyyaaaayyyyyyy :D

Napisano
Już to chyba napisałem:P

 

ty napisales "jesli sie nie myle", chcialem wiec udzielic ci wsparcia moralnego jak i intelektualnego w celu upewnienia cie w twoich pogladach na ten jakze wątpliwy i etycznie niepewny temat bitowosci programow Adobe ;)

Napisano
ty napisales "jesli sie nie myle", chcialem wiec udzielic ci wsparcia moralnego jak i intelektualnego w celu upewnienia cie w twoich pogladach na ten jakze wątpliwy i etycznie niepewny temat bitowosci programow Adobe ;)

hehehehehe

Napisano

Witam. Mam pytanko odnośnie ramu w Maxie. Mam 8gb, podczas renderu sceny max wykorzystuje jedynie 4,7 gb i nie chce więcej. Windows to 7 Ultimate, problem tkwi w systemie/maxie czy jest to po prostu maksymalna pamięć którą sobie max sam dobiera.. ?

Napisano

Jak wyżej, a jak chcesz zobaczyć jak zjada to włącz sobie żeby pokazywał wykorzystanie pamięci w menedżerze zadań i dokładaj złożonych obiektów na scenie. Na próbę doszedłem do 100mln poly w obiektach editable mesh i zjadł około 11gb :D

Napisano

AE CS4 jest 32 bitowy więc zajmie maks 3GB na proces ale....procesów potrafi odpalić tyle ile masz rdzeni, więc na każdy rdzeń trzeba przydzielić ok 3GB u mnie AE spokojnie wykorzystuje 12GB ramu jako że mam 16rdzeni z HT

Napisano

Dzięki, bardzo użyteczne info, już sobie znalazłem gdzie się to w programie ustawia. 16 rdzeni, to chyba jakiś komp wieloprocesorowy ? Mam core i7 860 i widzi mi 4 rdzenie.

Czyli w "memory&multiprocessing" trzeba ustawić max allocation per CPU na najwięcej ile się da. (u mnie jest to 2,8gb)

Napisano

Dokładnie, co mogę od siebie jeszcze polecić to jest BG Renderer, renderuje w tle a ty możesz dalej sobie pracować, jeden z lepszych pluginów do AE w ogóle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności