Skocz do zawartości

Wybór materiału w mental ray


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

wymodelowałem aparat typu lustrzanka w 3dsie, wszystkie tekstury już mam ogarnięte, jednak nie mogę uzyskać przynajmniej zadowalającego efektu jeśli chodzi o body aparatu. Tekstury standardowe odpadają, szukałem w materiałach MR (bezskutecznie); ma to być dość dobry efekt, gdyż dotyczy to mojej pracy inż. Macie jakieś propozycje w jaki sposób można osiągnąć teksturę choćby podobną do wyglądu i faktury jaki mają body aparatów?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja w samochodzie gdy teksturowałem tapicerkę, w slot Bump wkładałem mapę proceduralną typu Cellural, która dobrze imitowała takie pseudo skórzane chropowatości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności