Gość dedeman Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Witam, wymodelowałem aparat typu lustrzanka w 3dsie, wszystkie tekstury już mam ogarnięte, jednak nie mogę uzyskać przynajmniej zadowalającego efektu jeśli chodzi o body aparatu. Tekstury standardowe odpadają, szukałem w materiałach MR (bezskutecznie); ma to być dość dobry efekt, gdyż dotyczy to mojej pracy inż. Macie jakieś propozycje w jaki sposób można osiągnąć teksturę choćby podobną do wyglądu i faktury jaki mają body aparatów? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pawlito Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Ja w samochodzie gdy teksturowałem tapicerkę, w slot Bump wkładałem mapę proceduralną typu Cellural, która dobrze imitowała takie pseudo skórzane chropowatości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się