Napisano 6 Lipiec 200420 l Witam. Jak juz wspomnialem zabrałem się za Uehla, wymodelowanie hi poli, zrobienienie txt koloru i potem poprawki na mapie normalnych troche czasu mi zabrały. Efektem tego jest nowy ulepszony :) (mam nadzieje że steszniejszy) Uehl, trzymałem się dokładniej konceptu (ciekawych odsyłam na naszą stronę tam można go zobaczyć). Screeny z enginu, postać ma 1309 trójkątów a teksturka to 1024x512 (bez symetrii txt). Jak zwykle czekam na opinie i porady. Pozdrawiam.
Napisano 6 Lipiec 200420 l naprawde ciekawa textura...ale przydało by się jeszcze pare detali samej postaci...jakiś dłuższy płaszcz etc...no i rozjaśnić render :) pozdrawiam...
Napisano 6 Lipiec 200420 l Autor Ciemno bo taki programik zrobił mi programista, żebym mogł kontrolować na bierząco jak w enginie to wygląda. Wrzucam screenshoty z viewportu maxa tu lepiej chyba widać. [Wyedytowany dnia 6-7-2004 > Raven]
Napisano 6 Lipiec 200420 l Rzucają się trochę w oczy nieciągłości tekstury na spodniach. Poza tym bardzo fajne. Trzeba jednak przyznać, że normalne zdecydowanie poprawiają wygląd modeli.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto