Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jak juz wspomnialem zabrałem się za Uehla, wymodelowanie hi poli, zrobienienie txt koloru i potem poprawki na mapie normalnych troche czasu mi zabrały. Efektem tego jest nowy ulepszony :) (mam nadzieje że steszniejszy) Uehl, trzymałem się dokładniej konceptu (ciekawych odsyłam na naszą stronę tam można go zobaczyć). Screeny z enginu, postać ma 1309 trójkątów a teksturka to 1024x512 (bez symetrii txt). Jak zwykle czekam na opinie i porady. Pozdrawiam.

 

uehl01.jpg

uehl02.jpg

uehl03.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

strasznie to ciemne i malo widac, ale to co widac mi sie podoba

Napisano

naprawde ciekawa textura...ale przydało by się jeszcze pare detali samej postaci...jakiś dłuższy płaszcz etc...no i rozjaśnić render :)

 

pozdrawiam...

Napisano
  • Autor

Ciemno bo taki programik zrobił mi programista, żebym mogł kontrolować na bierząco jak w enginie to wygląda. Wrzucam screenshoty z viewportu maxa tu lepiej chyba widać.

 

[Wyedytowany dnia 6-7-2004 > Raven]

Napisano

Rzucają się trochę w oczy nieciągłości tekstury na spodniach. Poza tym bardzo fajne.

Trzeba jednak przyznać, że normalne zdecydowanie poprawiają wygląd modeli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności