Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jak juz wspomnialem zabrałem się za Uehla, wymodelowanie hi poli, zrobienienie txt koloru i potem poprawki na mapie normalnych troche czasu mi zabrały. Efektem tego jest nowy ulepszony :) (mam nadzieje że steszniejszy) Uehl, trzymałem się dokładniej konceptu (ciekawych odsyłam na naszą stronę tam można go zobaczyć). Screeny z enginu, postać ma 1309 trójkątów a teksturka to 1024x512 (bez symetrii txt). Jak zwykle czekam na opinie i porady. Pozdrawiam.

 

uehl01.jpg

uehl02.jpg

uehl03.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

naprawde ciekawa textura...ale przydało by się jeszcze pare detali samej postaci...jakiś dłuższy płaszcz etc...no i rozjaśnić render :)

 

pozdrawiam...

Napisano

Ciemno bo taki programik zrobił mi programista, żebym mogł kontrolować na bierząco jak w enginie to wygląda. Wrzucam screenshoty z viewportu maxa tu lepiej chyba widać.

 

[Wyedytowany dnia 6-7-2004 > Raven]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności