Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

od niedawna zacząłem bawić się w 3ds Maxie przez co trochę go jeszcze nie ogarniam. Mam problem dotyczący światła. Ustawiłem za obiektem światło, chcę uzyskać fajny efekt, aby postać oświetlana od tyłu, była widoczna w samych konturach. I faktycznie, ustawiłem światło za plecami postaci i wygląda to tak, jak bym chciał, niestety po renderowaniu postać ta jest nadal widoczna w całości jak i w konturach oświetlanych. Nie wiem dlaczego, skoro chcę, aby nieoświetlona była tak jak powinna - czarna.

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc,

Maks.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak, V-Ray. Właśnie dopiero teraz zauważyłem, że jest subforum odnośnie V-Raya, przepraszam za niedopatrzenie. Werjsa 3ds Maxa 2010.

 

Niestety, ale mam zaznaczone Scene Lights.

Napisano (edytowane)

Cały Global Illumination wyłączyłem jak i Env. Niestety ale nadal postać jest oświetlona stałym światłem zamiast być czarną.

 

 

Boże, ja w ogóle nie myślę. Kiedy robiłem materiały dałem "Self Illumination" i teraz się dziwię, czemu mi się automatycznie GI robi.... Do zamknięcia i dzięki wielkie za odpowiedzi :)

 

Pozdrawiam,

Maks.

Edytowane przez maksst

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności