Skocz do zawartości

maksst

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

maksst's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Świetne te ilustracje z Lost Planet 3. Świetnie widać dynamikę w tej trzeciej pracy.
  2. maksst

    Wiatrak

    Dzięki kolego.
  3. maksst

    Wiatrak

    Witam. Mam problem z wiatrakiem w 3ds maxie 2010. Wyrenderowałem animację ze śmigłem, które ustawiłem na bardzo wysoką szybkość, niestety po renderze śmigło wygląda tak, jakby ledwo co się ruszało: http://puu.sh/HFPp Jak uzyskać taki efekt? http://www.public-domain-image.com/cache/objects-public-domain-images-pictures/ceiling-fan-spinning-very-quickly_w725_h544.jpg http://farm6.staticflickr.com/5296/5478173778_0a4c77e2ee_z.jpg
  4. Cały Global Illumination wyłączyłem jak i Env. Niestety ale nadal postać jest oświetlona stałym światłem zamiast być czarną. Boże, ja w ogóle nie myślę. Kiedy robiłem materiały dałem "Self Illumination" i teraz się dziwię, czemu mi się automatycznie GI robi.... Do zamknięcia i dzięki wielkie za odpowiedzi :) Pozdrawiam, Maks.
  5. Tak, V-Ray. Właśnie dopiero teraz zauważyłem, że jest subforum odnośnie V-Raya, przepraszam za niedopatrzenie. Werjsa 3ds Maxa 2010. Niestety, ale mam zaznaczone Scene Lights.
  6. Witam, od niedawna zacząłem bawić się w 3ds Maxie przez co trochę go jeszcze nie ogarniam. Mam problem dotyczący światła. Ustawiłem za obiektem światło, chcę uzyskać fajny efekt, aby postać oświetlana od tyłu, była widoczna w samych konturach. I faktycznie, ustawiłem światło za plecami postaci i wygląda to tak, jak bym chciał, niestety po renderowaniu postać ta jest nadal widoczna w całości jak i w konturach oświetlanych. Nie wiem dlaczego, skoro chcę, aby nieoświetlona była tak jak powinna - czarna. Pozdrawiam i liczę na pomoc, Maks.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności