Skocz do zawartości

vray wire material


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

hej, chce wyrenderować siatkę modelu. Wiem, że trzeba dać vray edges tex w slot diffuse i w opacity.

 

Problem jednak polega na tym, że chce tylko te krawędzie, które widać, tzn. nie chce, żeby renderowały się te z tyłu zasłonięte. Mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi ;) Jakieś pomysły?

 

Edit: Po raz kolejny sam sobie odpowiem, backface cull w ustawieniach rendera, w sumie mógłbym wątek usunąć, ale może się komuś to przyda, hmm niech mod zadecyduje ;)

 

Edit 2: jednak nie do końca mnie to zadowala, chciałbym uzyskać render taki jak się kliknie f4 w viewporcie maxa, jednak z przeźroczystocia,

Edytowane przez zgred
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może to pomoże. W diffuse użyj mixa. Color #1 jako tekstura, Color #2 jako vrayedgestex z kolorem czarnym, i mix amount też vrayedgestex ale juz z kolorem białym. Nie wiem tylko o co Ci chodzi z tą przezroczystoscią.

Napisano

[ATTACH=CONFIG]82632[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82632[/ATTACH]To wyrenderuj obiekt jako czarny, tło czarne a siatkę białą. Wyłącz cienie, GI też. Podkręć światło einvorment do większych wartości. Wyrenderowanemu odwróć kolorystyke i masz alpha mapę




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności