zgred Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 (edytowane) hej, chce wyrenderować siatkę modelu. Wiem, że trzeba dać vray edges tex w slot diffuse i w opacity. Problem jednak polega na tym, że chce tylko te krawędzie, które widać, tzn. nie chce, żeby renderowały się te z tyłu zasłonięte. Mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi ;) Jakieś pomysły? Edit: Po raz kolejny sam sobie odpowiem, backface cull w ustawieniach rendera, w sumie mógłbym wątek usunąć, ale może się komuś to przyda, hmm niech mod zadecyduje ;) Edit 2: jednak nie do końca mnie to zadowala, chciałbym uzyskać render taki jak się kliknie f4 w viewporcie maxa, jednak z przeźroczystocia, Edytowane 23 Październik 2011 przez zgred
Tores Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Może to pomoże. W diffuse użyj mixa. Color #1 jako tekstura, Color #2 jako vrayedgestex z kolorem czarnym, i mix amount też vrayedgestex ale juz z kolorem białym. Nie wiem tylko o co Ci chodzi z tą przezroczystoscią.
zgred Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 Dokładne zoobrazowanie problemyu;)
Tores Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 [ATTACH=CONFIG]82632[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82632[/ATTACH]To wyrenderuj obiekt jako czarny, tło czarne a siatkę białą. Wyłącz cienie, GI też. Podkręć światło einvorment do większych wartości. Wyrenderowanemu odwróć kolorystyke i masz alpha mapę
zgred Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 nie no muszę mieć kanał alpha , żebym mógł sobie efekt glow zrobić na tym. No i dodam, że ręczna czyszczenie odpada, bo to animacja.
Rekomendowane odpowiedzi