Gość Caspik Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Hej, Mam taką łamigłówkę. Mam videosa - Jest to zwykła panorama zmierzająca w prawy dolny róg. Chce zrobić pękająca drogę, ale mam problem z rzuceniem na nią odpowiedniej tekstury. Chciałbym wykorzystać po prostu materiał filmowy jako teksture - wiadomo jest najbardziej realistyczna. Problem pojawia się przy Camera Mappingu. Gdy droga pęknie kawałek się ciut przemieszcza... Camera map działa tak jak projektor, czyli jak obiekt się przesunie to po prostu zmienia mu się tekstura. Mój problem polega na tym, że chciałbym, by na ten kawałek jakby została naświetlona tekstura na pierwszej klatce i została ona już do końca taka sama. Czyli chce coś takiego : Znalazłem też taki bardziej zaawansowany plugin do Camera Mappingu http://www.projectgemini.net/CameraMapGemini/ ale w wersji BETA. Niby jest opcja statycznego i dynamicznego wyświetlania, ale dupa, nie działa. Jest taka możliwość? Macie może jakieś inne propozycje jak wykorzystać materiał filmowy jako teksturę dla obiektu? Mam nadzieję, że wyjaśniłem w miare o co chodzi :)
olaf Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 chyba łatwiej będzie zrobić to w programie do kompozycji.
Gość Caspik Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 no nie wiem. Każdy kawałek podnosić i robić na nim wrażenie 3D? Co dokładnie masz na mysli? Ja mysle raczej o czymś takim : , nie o płaskiej animowanej teksturze, którą rzeczywiście dało by radę dodać w AE. Wyobraźmy sobie, że mam strackowany materiał, chce dodać lecącą pod drogą kulę trochę rozłamującą asfalt, która po chwili wyskakuje nad drogę robiąc sferyczną dziurę w jednym miejscu. Jak zrobić animację wiem, ale jak nadać dla górnej części kawałków teksturę videosa nie :/
olaf Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 jak dla mnie to od złe j strony do tego podchodzisz. Wyrenderuj sobie pęknięcia i kulę i zmontuj to w jakimś programie do kompozycji z materiałem video.
jaras Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 (edytowane) probowales w stosie modyfikatorow, na samej gorze (nad camera map) dodac jeszcze edit poly ? powinno "przyczepic" rzutowana texture do geometrii - proponuje taka kolejnosc: robisz obiekt, mapujesz- nawet z automatu (wersja dla leniwców), projekcja z camera map (na gore edit poly zeby doczepic texture) wypalenie tej textury, wrzucenie obiektu z texturą do mudboxa lub zetki i podmalowanie pozostalych fragmentow ktore uwidocznią się podczas dalszej rozwałki i na koniec finalne wsadzenie w dziurke ;) Edytowane 26 Październik 2011 przez jaras
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się