Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Mam taką łamigłówkę. Mam videosa - Jest to zwykła panorama zmierzająca w prawy dolny róg.

 

sekwencja.jpg

 

 

Chce zrobić pękająca drogę, ale mam problem z rzuceniem na nią odpowiedniej tekstury. Chciałbym wykorzystać po prostu materiał filmowy jako teksture - wiadomo jest najbardziej realistyczna.

 

Problem pojawia się przy Camera Mappingu. Gdy droga pęknie kawałek się ciut przemieszcza...

Camera map działa tak jak projektor, czyli jak obiekt się przesunie to po prostu zmienia mu się tekstura.

Mój problem polega na tym, że chciałbym, by na ten kawałek jakby została naświetlona tekstura na pierwszej klatce i została ona już do końca taka sama.

 

Czyli chce coś takiego :

drogazt.jpg

 

Znalazłem też taki bardziej zaawansowany plugin do Camera Mappingu

http://www.projectgemini.net/CameraMapGemini/ ale w wersji BETA. Niby jest opcja statycznego i dynamicznego wyświetlania, ale dupa, nie działa.

 

Jest taka możliwość? Macie może jakieś inne propozycje jak wykorzystać materiał filmowy jako teksturę dla obiektu?

Mam nadzieję, że wyjaśniłem w miare o co chodzi :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no nie wiem. Każdy kawałek podnosić i robić na nim wrażenie 3D? Co dokładnie masz na mysli?

 

Ja mysle raczej o czymś takim :

, nie o płaskiej animowanej teksturze, którą rzeczywiście dało by radę dodać w AE.

 

Wyobraźmy sobie, że mam strackowany materiał, chce dodać lecącą pod drogą kulę trochę rozłamującą asfalt, która po chwili wyskakuje nad drogę robiąc sferyczną dziurę w jednym miejscu.

 

Jak zrobić animację wiem, ale jak nadać dla górnej części kawałków teksturę videosa nie :/

Napisano

jak dla mnie to od złe j strony do tego podchodzisz. Wyrenderuj sobie pęknięcia i kulę i zmontuj to w jakimś programie do kompozycji z materiałem video.

Napisano (edytowane)

probowales w stosie modyfikatorow, na samej gorze (nad camera map) dodac jeszcze edit poly ? powinno "przyczepic" rzutowana texture do geometrii - proponuje taka kolejnosc: robisz obiekt, mapujesz- nawet z automatu (wersja dla leniwców), projekcja z camera map (na gore edit poly zeby doczepic texture) wypalenie tej textury, wrzucenie obiektu z texturą do mudboxa lub zetki i podmalowanie pozostalych fragmentow ktore uwidocznią się podczas dalszej rozwałki i na koniec finalne wsadzenie w dziurke ;)

Edytowane przez jaras

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności