Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam i mam takie pytanie. Często no powiedzmy relatywnie często zdarza mi sie że na początku projektu mapuje wstępnie jakąś geometrie używając do tego standardowych ustawień czyli UVW Mapping na Map Channel - 1. Niektóre rzeczy jednak wymagają trochę więcej zachodu i w tym problem gdyż czasem zdarza się ze potrzebuję do tej geometrii dodać jeszcze kilka innych materiałów i zmienić Map Channel dla tekstury na inny jak wcześniej nadany i całe wcześniejsze mapowanie idzie na marne.

Moje pytanie wiec brzmi czy da się z tak zmapowanej geometrii ale juz ze spłaszczonym stosem modyfikatorów wydobyć jakoś to wcześniejsze mapowanie i zmienić mu Map Channel na inny numer?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 773
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym próbował tak: Unwrap UVW, save UVW. Kolejny Unwrap z docelowym ID i load wcześniej zapisanych UVW. Musi działać.

Napisano
  • Autor

No dobra widze ze dla kogos orientujacegos sie Unwrap-ie pytanie jest banalne. Nie probowałem sposobu Hynol-a ale naprowadził mnie na dobry trop. Wystarczy własciwie nadać modyfikator Unwrap UVW na taką geometrię zaznaczyć odpowiednie polygony tzn z odpowiednim ID przez Select MatID w subedycji i w sekcji Channel nadać właściwy numer kanłu mapowania i po zabawie. Tak że podziekowania dla Hynola i Pozdrawiam moze komuś tez sie to przyda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności