Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam i mam takie pytanie. Często no powiedzmy relatywnie często zdarza mi sie że na początku projektu mapuje wstępnie jakąś geometrie używając do tego standardowych ustawień czyli UVW Mapping na Map Channel - 1. Niektóre rzeczy jednak wymagają trochę więcej zachodu i w tym problem gdyż czasem zdarza się ze potrzebuję do tej geometrii dodać jeszcze kilka innych materiałów i zmienić Map Channel dla tekstury na inny jak wcześniej nadany i całe wcześniejsze mapowanie idzie na marne.

Moje pytanie wiec brzmi czy da się z tak zmapowanej geometrii ale juz ze spłaszczonym stosem modyfikatorów wydobyć jakoś to wcześniejsze mapowanie i zmienić mu Map Channel na inny numer?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No dobra widze ze dla kogos orientujacegos sie Unwrap-ie pytanie jest banalne. Nie probowałem sposobu Hynol-a ale naprowadził mnie na dobry trop. Wystarczy własciwie nadać modyfikator Unwrap UVW na taką geometrię zaznaczyć odpowiednie polygony tzn z odpowiednim ID przez Select MatID w subedycji i w sekcji Channel nadać właściwy numer kanłu mapowania i po zabawie. Tak że podziekowania dla Hynola i Pozdrawiam moze komuś tez sie to przyda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności