Mirkowaty Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Witam i mam takie pytanie. Często no powiedzmy relatywnie często zdarza mi sie że na początku projektu mapuje wstępnie jakąś geometrie używając do tego standardowych ustawień czyli UVW Mapping na Map Channel - 1. Niektóre rzeczy jednak wymagają trochę więcej zachodu i w tym problem gdyż czasem zdarza się ze potrzebuję do tej geometrii dodać jeszcze kilka innych materiałów i zmienić Map Channel dla tekstury na inny jak wcześniej nadany i całe wcześniejsze mapowanie idzie na marne. Moje pytanie wiec brzmi czy da się z tak zmapowanej geometrii ale juz ze spłaszczonym stosem modyfikatorów wydobyć jakoś to wcześniejsze mapowanie i zmienić mu Map Channel na inny numer?
Hynol Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 Ja bym próbował tak: Unwrap UVW, save UVW. Kolejny Unwrap z docelowym ID i load wcześniej zapisanych UVW. Musi działać. 1
Mirkowaty Napisano 31 Październik 2011 Autor Napisano 31 Październik 2011 No dobra widze ze dla kogos orientujacegos sie Unwrap-ie pytanie jest banalne. Nie probowałem sposobu Hynol-a ale naprowadził mnie na dobry trop. Wystarczy własciwie nadać modyfikator Unwrap UVW na taką geometrię zaznaczyć odpowiednie polygony tzn z odpowiednim ID przez Select MatID w subedycji i w sekcji Channel nadać właściwy numer kanłu mapowania i po zabawie. Tak że podziekowania dla Hynola i Pozdrawiam moze komuś tez sie to przyda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się