Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Mam taki problem: w realflow, gdy wcisnę simulate, obiekt circle generuje wodę, ale generuje jej na centymertr, i potem woda tylko spada, nie jest już tworzona. Obrazek: LINK

 

Chcę, żeby ta woda wypełniła całą butelkę.

Edytowane przez Barcio77
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwiększ misiek Particles->Max Particles. Po zaznaczeniu obiekty circle (wygląda na to że masz tam ok 45000 ustawione), albo speed masz zanimowane do 0 w tej klatce.

 

ps. Do wypełniania wodą używaj najpierw emittera fill object a potem jak fluid sie uspokoi dopiero "dolej" circle'm. Zaoszczedzisz sobie kupe czasu.

Napisano

do uspokojenia mozesz odpalic 2 linijki pythona jako batch script (to poprostu zabije velocity, przydaje sie gdy ciecz 'podskakuje'):

 

emitt = scene.getEmitter("Circle01") #albo jakkolwiek sie nazywa twoj emitter

parts = emitt.getParticles()

for i in parts:

i.setVelocity((0,0,0))

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności