Barcio77 Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 (edytowane) Witam, Mam taki problem: w realflow, gdy wcisnę simulate, obiekt circle generuje wodę, ale generuje jej na centymertr, i potem woda tylko spada, nie jest już tworzona. Obrazek: LINK Chcę, żeby ta woda wypełniła całą butelkę. Edytowane 2 Listopad 2011 przez Barcio77
beny Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 Zwiększ misiek Particles->Max Particles. Po zaznaczeniu obiekty circle (wygląda na to że masz tam ok 45000 ustawione), albo speed masz zanimowane do 0 w tej klatce. ps. Do wypełniania wodą używaj najpierw emittera fill object a potem jak fluid sie uspokoi dopiero "dolej" circle'm. Zaoszczedzisz sobie kupe czasu.
tmdag Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 do uspokojenia mozesz odpalic 2 linijki pythona jako batch script (to poprostu zabije velocity, przydaje sie gdy ciecz 'podskakuje'): emitt = scene.getEmitter("Circle01") #albo jakkolwiek sie nazywa twoj emitter parts = emitt.getParticles() for i in parts: i.setVelocity((0,0,0)) 1
beny Napisano 2 Listopad 2011 Napisano 2 Listopad 2011 @tmdag - hehe nie przerażaj nowicjuszy skryptami :)) - zwykły kSpeed daemon też załatwi sprawe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się