Napisano 2 Listopad 201113 l Witam, Mam taki problem: w realflow, gdy wcisnę simulate, obiekt circle generuje wodę, ale generuje jej na centymertr, i potem woda tylko spada, nie jest już tworzona. Obrazek: LINK Chcę, żeby ta woda wypełniła całą butelkę. Edytowane 2 Listopad 201113 l przez Barcio77
Napisano 2 Listopad 201113 l Zwiększ misiek Particles->Max Particles. Po zaznaczeniu obiekty circle (wygląda na to że masz tam ok 45000 ustawione), albo speed masz zanimowane do 0 w tej klatce. ps. Do wypełniania wodą używaj najpierw emittera fill object a potem jak fluid sie uspokoi dopiero "dolej" circle'm. Zaoszczedzisz sobie kupe czasu.
Napisano 2 Listopad 201113 l do uspokojenia mozesz odpalic 2 linijki pythona jako batch script (to poprostu zabije velocity, przydaje sie gdy ciecz 'podskakuje'): emitt = scene.getEmitter("Circle01") #albo jakkolwiek sie nazywa twoj emitter parts = emitt.getParticles() for i in parts: i.setVelocity((0,0,0))
Napisano 2 Listopad 201113 l @tmdag - hehe nie przerażaj nowicjuszy skryptami :)) - zwykły kSpeed daemon też załatwi sprawe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto