Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam taki problem: w realflow, gdy wcisnę simulate, obiekt circle generuje wodę, ale generuje jej na centymertr, i potem woda tylko spada, nie jest już tworzona. Obrazek: LINK

 

Chcę, żeby ta woda wypełniła całą butelkę.

Edytowane przez Barcio77

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwiększ misiek Particles->Max Particles. Po zaznaczeniu obiekty circle (wygląda na to że masz tam ok 45000 ustawione), albo speed masz zanimowane do 0 w tej klatce.

 

ps. Do wypełniania wodą używaj najpierw emittera fill object a potem jak fluid sie uspokoi dopiero "dolej" circle'm. Zaoszczedzisz sobie kupe czasu.

Napisano

do uspokojenia mozesz odpalic 2 linijki pythona jako batch script (to poprostu zabije velocity, przydaje sie gdy ciecz 'podskakuje'):

 

emitt = scene.getEmitter("Circle01") #albo jakkolwiek sie nazywa twoj emitter

parts = emitt.getParticles()

for i in parts:

i.setVelocity((0,0,0))

Napisano

@tmdag - hehe nie przerażaj nowicjuszy skryptami :)) - zwykły kSpeed daemon też załatwi sprawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności