Napisano 7 Listopad 201113 l Witam. Wymodelowałem otwór odwzorowany przy pomocy proboolean( wiem że w maksie to masakra ale, musiałem odwzorować kształt) Tu moje pytanie bo siatka jest pod ms, a po zastosowaniu dwóch sposobów efekt jest ten sam i zadowalający (załączony plik prezentuje). Który sposób jest poprawniejszy bo jeden daje trójkąty, a drugi nie połączone werteksy(wieloboki) Jak uważacie który wybrać? Może lepiej pociągnąć lopy przez cały model ale jak wiadomo to daje dużo zbędnych poli
Napisano 7 Listopad 201113 l W tym przypadku nie ma różnicy bo "dziura" jest na płaskiej powierzchni. Strasznie dużo tych krawędzi nawaliłeś. Zrób coś takiego Uploaded with ImageShack.us
Napisano 7 Listopad 201113 l Autor wiem że dużo ale tak było najłatwiej dopasować kształt do klapy baku