ozi_ns Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 Witam. Wymodelowałem otwór odwzorowany przy pomocy proboolean( wiem że w maksie to masakra ale, musiałem odwzorować kształt) Tu moje pytanie bo siatka jest pod ms, a po zastosowaniu dwóch sposobów efekt jest ten sam i zadowalający (załączony plik prezentuje). Który sposób jest poprawniejszy bo jeden daje trójkąty, a drugi nie połączone werteksy(wieloboki) Jak uważacie który wybrać? Może lepiej pociągnąć lopy przez cały model ale jak wiadomo to daje dużo zbędnych poli
Kubajaniak Napisano 7 Listopad 2011 Napisano 7 Listopad 2011 W tym przypadku nie ma różnicy bo "dziura" jest na płaskiej powierzchni. Strasznie dużo tych krawędzi nawaliłeś. Zrób coś takiego Uploaded with ImageShack.us
ozi_ns Napisano 7 Listopad 2011 Autor Napisano 7 Listopad 2011 wiem że dużo ale tak było najłatwiej dopasować kształt do klapy baku
Rekomendowane odpowiedzi