Skocz do zawartości

problem ze przyciąganiem i teksturą


outside

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałem sprawdzić co nowego jest w wersji 2012. Ściągnąłem demo, popracowałem kilka godzin tworząc jakiś klasyczny domek i zauważyłem że jest problem ze SNAPem. Mianowicie obiekty po przyciągnięciu do siebie wierzchołkami są spasowane ale gdy zrobi się mocny zoom to widać że tak naprawdę są od siebie odsunięte. Skąd się to bierze? Czy to wina nowej wersji czy tak jest w każdej wersji? A może ja coś nacisnąłem?

Gdy używajam SLICE do podzielenia PLANEa to przy zoomie bocznym widzę że płyszczyzna nie jest idealnie równa i różne jej elementy są na różnej wysokości. Chciałem położyć na to materiał używając DISPLACEMENTa ale zaczeły się robić jakieś smugi i brudy.

Co zrobiłem nie tak? Jak sobie z tym poradzć?

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Chyba źle łapiesz tego snapa.Po pierwsze łap za vertex na krawędzi a nie za gizmo.Po drugie jeśli masz włączone w opcjach snapa "use axis constraints" to pamiętaj ze obiekt będzie sie snapował tylko w płaszczyznach aktywnych w transform gizmo.Czyli jeśli masz na pivocie aktywne tylko n.p. osie XY to nie przyciągnie Ci w osi Z.Czyli musisz przełączyć ref. coordinate system na n.p. screen i wtedy snapować,albo wyłączyć w opcjach snapa "use axis constraints".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności