Napisano 7 Listopad 201113 l Witam, Chciałem sprawdzić co nowego jest w wersji 2012. Ściągnąłem demo, popracowałem kilka godzin tworząc jakiś klasyczny domek i zauważyłem że jest problem ze SNAPem. Mianowicie obiekty po przyciągnięciu do siebie wierzchołkami są spasowane ale gdy zrobi się mocny zoom to widać że tak naprawdę są od siebie odsunięte. Skąd się to bierze? Czy to wina nowej wersji czy tak jest w każdej wersji? A może ja coś nacisnąłem? Gdy używajam SLICE do podzielenia PLANEa to przy zoomie bocznym widzę że płyszczyzna nie jest idealnie równa i różne jej elementy są na różnej wysokości. Chciałem położyć na to materiał używając DISPLACEMENTa ale zaczeły się robić jakieś smugi i brudy. Co zrobiłem nie tak? Jak sobie z tym poradzć? Z góry dzięki za pomoc!
Napisano 8 Listopad 201113 l Coś żle robisz;).Albo może źle ci wyświetla,może stery do graf. albo coś...Poka screena.
Napisano 8 Listopad 201113 l Autor Z DISPLACEMENTem problem juz rozwiązałem - mój błąd. Ale ze SNAPem i różnymi wysokościami płaszczyzn dalej nie wiem gdzie jest tego przyczyna... Poniżej screeny SNAP http://zapodaj.net/5b3cac1cd19f.jpg.html Różna wysokość płaszczyzny: http://zapodaj.net/200adb7f24d4.jpg.html
Napisano 8 Listopad 201113 l Chyba źle łapiesz tego snapa.Po pierwsze łap za vertex na krawędzi a nie za gizmo.Po drugie jeśli masz włączone w opcjach snapa "use axis constraints" to pamiętaj ze obiekt będzie sie snapował tylko w płaszczyznach aktywnych w transform gizmo.Czyli jeśli masz na pivocie aktywne tylko n.p. osie XY to nie przyciągnie Ci w osi Z.Czyli musisz przełączyć ref. coordinate system na n.p. screen i wtedy snapować,albo wyłączyć w opcjach snapa "use axis constraints".
Napisano 8 Listopad 201113 l Autor SNAPa zawsze łapie za Vertexy i nie mam zaznaczonej opcji "use axis constraints". Inne pomysły?
Napisano 8 Listopad 201113 l U mnie snapuje idealnie,więc to nie wina wersji. Wrzuć scene z tymi dwoma obiektami ewentualnie,sprawdze u siebie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto