Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Otóż chciałbym się z powrotem zabrać za dłubanie czegoś z blueprintów. Kiedyś już zacząłem modelować samochód, podzieliłem blueprinty i wszystko było cacy (pomijając to, że skopałem siatkę :3). Jednak teraz chciałbym spróbować na nowo, ze względu na to, że moja wiedza się nieco powiększyła.

Tak więc znalazłem sobie blueprint interesującego mnie samochodu i przystąpiłem do dzielenia. Jednak od razu rzuciło mi się w oczy, że blueprint tego wozu nie jest wymiarowy. Zarzucam screenem:

butthurt.jpg

Przy okazji zrobiłem linie pokazujące co mi nie odpowiada. No i problem tkwi w tym, czy mogę spokojnie działać na takim blueprincie czy muszę go zeskalować? Wcześniej jak modelowałem miałem blueprint, który nieznacznie się różnił miejscami i nie było większego problemu.

Tak więc mam go bez obaw dzielić i brać się za modelowanie?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

lepiej każdego side'a wrzuć na osobnego planea, obetnij niepotrzebne części w każdy z 4 planów modyfikatorami slice i potem je skaluj delikatnie aby wszystko się wymiarowo zgadzało, dopiero potem modelling

Napisano

Ja bym radził zeskalować w sofcie do 2d są tam czasem linijki itp ,które mogą pomóc w tym , bo czasem niewielkie rzeczy potrafią wszystko popsuć a te różnice u Ciebie są dość duże .A jeszcze czasem warto wspierać się fotkami bo mogą być pomocne .




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności