Skorczan Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Witam, Otóż chciałbym się z powrotem zabrać za dłubanie czegoś z blueprintów. Kiedyś już zacząłem modelować samochód, podzieliłem blueprinty i wszystko było cacy (pomijając to, że skopałem siatkę :3). Jednak teraz chciałbym spróbować na nowo, ze względu na to, że moja wiedza się nieco powiększyła. Tak więc znalazłem sobie blueprint interesującego mnie samochodu i przystąpiłem do dzielenia. Jednak od razu rzuciło mi się w oczy, że blueprint tego wozu nie jest wymiarowy. Zarzucam screenem: Przy okazji zrobiłem linie pokazujące co mi nie odpowiada. No i problem tkwi w tym, czy mogę spokojnie działać na takim blueprincie czy muszę go zeskalować? Wcześniej jak modelowałem miałem blueprint, który nieznacznie się różnił miejscami i nie było większego problemu. Tak więc mam go bez obaw dzielić i brać się za modelowanie?
Orangegraphics Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 lepiej każdego side'a wrzuć na osobnego planea, obetnij niepotrzebne części w każdy z 4 planów modyfikatorami slice i potem je skaluj delikatnie aby wszystko się wymiarowo zgadzało, dopiero potem modelling
natas Napisano 9 Listopad 2011 Napisano 9 Listopad 2011 Ja bym radził zeskalować w sofcie do 2d są tam czasem linijki itp ,które mogą pomóc w tym , bo czasem niewielkie rzeczy potrafią wszystko popsuć a te różnice u Ciebie są dość duże .A jeszcze czasem warto wspierać się fotkami bo mogą być pomocne .
Rekomendowane odpowiedzi