blachu Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Mam scene a w niej obiekty z materialami typu vraymat, tworze z nich vrayProxy zeby mniej zajmowaly, ale po imporcie tych proxyów obiekty zmienily mi swoj oryginalny material, nie wiem czemu, co jest nie tak?
Cide Napisano 15 Listopad 2011 Napisano 15 Listopad 2011 Vrayproxy z tego co się orientuje nie trzyma ustawień materiału. Za to zatrzymuje material ID i mapowanie. Także trzeba sobie w przypadku kilku różnych materiałów porobić mtlID i odpowiedni multimtl nałożyć na importowane proxy. Ewentualnie nałożyć jeden materiał, jak nie potrzebujesz różnych. 1
blachu Napisano 16 Listopad 2011 Autor Napisano 16 Listopad 2011 promblem rozwiazany, dla tych co maja podobny problem, obiekt z roznymi materialami attachuje w jeden obiekt (zachowuje on swoje materialy), poczym robie z niego proxy i wszystko gra jak nalezy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się