Napisano 17 Listopad 201113 l Cześć Poszukuję jakiegoś sposobu na stworzenie materiału podobnego do wdzianka szturmowca z SW. Dokładnie chodzi mi o biały materiał taki jak tu: Najlepiej przy wykorzystaniu VRaya. Póki co nie udało mi się znaleźć żadnych informacji na ten temat, nie mam nawet pojęcia jak może się ten materiał nazywać. Ale jestem pewien, że na forum znajdzie się ktoś kto będzie coś na ten temat wiedział. Pięknie proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
Napisano 17 Listopad 201113 l hmm a nie będzie to po prostu jakiś phong z wysokim specular i falloffem? może w tym kierunku pokombinuj.
Napisano 17 Listopad 201113 l w zasadzie to jest jak plastik. W vrayu daj reflect na bialy (albo bardzo blisko bialy) zaznacz Fresnel (albo wrzuc do slotu reflect mape Falloff jesli potrzebujesz dokladniejszej kontroli) i do tego moze daj lekkie rozmycie odbic zmiejszajac glossyness na jakies 0,9 czy 0,95
Napisano 19 Listopad 201113 l Autor Wielkie dzięki, chyba rzeczywiście mieliście rację, zwykły materiał z wysokim odbiciem i jakąś kontrolą typu fresnel czy fallof. Co prawda nie udało mi się otrzymać dokładnie takiego efektu jak wyżej, ale to raczej kwestia oświetlenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto