Jump to content

Karakan

Members
  • Content Count

    118
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

82 Excellent

About Karakan

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Łódź/Berlin

Recent Profile Visitors

6,061 profile views
  1. @adek Jak klikniesz w którąś z promowanych grafik na głównej Artstation to w większości przypadków zobaczysz wrzutę złożoną z wielu grafik (w przypadku 2D często jest to jeden art, ale już w 3D prawie zawsze jest wiele grafik). A ten podgląd, który widzisz na głównej wśród promowanych, to pierwsza w kolejności grafika z danej wrzutki, lub specjalnie przygotowany i wrzucony thumbnail. I w większości wrzut tak to działa. Tworząc nową wrzucę wybierasz dowolną ilość grafik i wszystkie później wczytują się na jednej stronie, jako jeden projekt. A wchodząc na profil dowolnej osoby w zakładce portfolio wyświetlają się wszystkie wrzucone przez niego projekty. Klikając na któryś przechodzisz do strony ze wszystkimi grafikami, które w ramach tego projektu wrzucił. Ta zakładka portfolio to praktycznie jedyny główny ficzer Artstation. Tylko tam się wrzuca arty (nie licząc blogów, bo tam we wpisie też można sobie jakiś art wrzucić).
  2. Abstrahując od wszystkich innych tematów, to jeśli ludzie mają wrzucać prace mające więcej artów do WIPa to pasowałoby mu nazwę zmienić. Sam wczoraj patrzyłem na WIPa przed wrzuceniem renderów, no ale w końcu to WIP, a moja praca jest już skończona, więc do work in progress mi nijak nie pasowała 😕
  3. Cześć Podpisuję się obiema ręcami pod tym co Levus napisał, bardzo podobne przemyślenia miałem wczoraj przy pierwszej próbie ogarnięcia jak tu wrzucać swoje arty w nowym Max3D (myślałem, że coś źle robię, nawet zacząłem szukać jakiegoś poradnika na stronie :D). Szczególnie fakt, że nie można stworzyć wrzuty z wieloma artami, jest mocno problematyczny. Miałem wczoraj do wrzucenia growy model z 25 screenami, różne techniczne głupotki, itd. Ale zaspamowałbym główną strasznie. Więc wrzuciłem 3 i musiałem podlinkować do Artstation po więcej. Fajnie gdyby można było wrzucić całość swojego projektu tutaj, a nie tylko zajawkę z odsyłaniem do innych portali. To samo odnośnie dyskusji pod artami. Nie jestem pewien jaki był zamysł przy reworku portalu. Wcześniej Max3D był takim polskim Polycountem, teraz to jest bardziej galeria. Ale ogólnie super, że zmiany się pojawiły, bo chyba spowodowały zwiększenie aktywności! Teraz tylko szlifować :) Pzdr!
  4. Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag. Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
  5. Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag. Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
  6. Growy model postaci stworzony w ramach wyzwania Artstation. Pełny workflow growy. Postać: 8 zestawów tekstur 2k. Podstawka: 1 zestaw tekstur 4k. Soft: 3DS Max, Zbrush, Maya, xGen, Marvelous Designer, Substance Painter, Photoshop, Marmoset Toolbag. Więcej: https://www.artstation.com/artwork/gJXBmm Wątek z pełnym progressem prac: https://www.artstation.com/contests/the-legend-of-king-arthur/challenges/67/submissions/45804
  7. Zmęczyłem ostatnio taki prywatny projekt. Głównie po to żeby poznać Marvelous Designera i tekstury XYZ, plus to jak je wykorzystywać w workflow growym. A przy okazji pobawiłem się trochę mimiką. Więcej screenów na artstation: https://www.artstation.com/artwork/N5ZQRP
  8. Jeszcze raz dzięki! :) Na żywo nie miałem okazji jeszcze zobaczyć wydruków. Póki co z tych renderów powyżej tylko nimfa poleciała do backerów, reszta jest z drugiego Kickstartera, który jeszcze nie był wysyłany. Gdzieś widziałem jakieś 2 zdjęcia Curiosity Nymph chyba na FB, ale nie pamiętam gdzie, no i były wątpliwej jakości. Taka focia była wrzucona w czasie KSa, ale tu z kolei niska rozdziałka: https://goo.gl/m2R5BQ
  9. Udało mi się w końcu wyrenderować trochę figurek do druku 3D, które miałem okazję przygotować w tym roku dla studia Into the Unknown na potrzeby 2 kampani kickstarterowych będących bazą pod nadchodzącą figurkową grę przygodowo-strategiczną Aeon Trespass: Odyssey. Mocno oryginalne uniwersum łączące mitologię grecką z elementami science fiction. Więcej renderów na artstation: https://www.artstation.com/kar
  10. Jasne, możliwe, że absy wyrzeźbiłem trochę za mocno, łatwo przesadzić jak nie ma się jeszcze dużego doświadczenia w realistycznej anatomii. Ale to nie zmienia faktu, że te absy tam są i są mocno widoczne. Poleciała fota na priva jeszcze.
  11. Ano tak właśnie jest zbudowany, w ramach referencji jest podane w sumie kilkadziesiąt zdjęć w różnych pozach, przy różnym oświetleniu i ekspozycji. Rzeźbę podrzuciłem wyżej bo nie chcę tych zdjęć rozprowadzać. A stwierdziłem, że rzeźba Scotta to w sumie całkiem dobra refka :D Generalnie ten gość ma kilka innych anomalii (nie wiem czy ten sześciopak to anomalia), bardzo krótkie nogi, czy brak jednego z zakończeń na prawym mięśniu serratus anterior (tego na rzeźbie nie uwzględniałem).
  12. Hmm, nie widzę nigdzie w Internecie zdjęć referencyjnych, więc nie chcę ich wypuszczać poza kurs. Niżej wrzucam screen z rzeźby Scotta, co prawda inna poza, ale sześciopak też wyraźny. http://www.scott-eaton.com/wp/wp-content/digital-sculpture/week10_finalFigure_zbrush.jpg
  13. Od dłuższego czasu dokształcałem się ostro z anatomii na potrzeby rzeźbienia. Ostatnio udało mi się ukończyć internetowy kurs rzeźbienia postaci u Scotta Eatona, a kurs zamknąłem projektem, który można zobaczyć poniżej. Ostre miesiące, ale efekt w pełni zadowalający :) Rzeźbione metodami mocno klasycznymi, bez używania symetrii (poza pierwszymi fazami do pozowania). Całość bazuje na serii zdjęć modela - Andrew. Proporcje zgodne z faktycznymi. Po więcej można zajrzeć na artstation: https://www.artstation.com/artwork/LPqDR
  14. Cześć Wczoraj skończył się Artstation Challenge Ancient Civilizations: Lost & Found - Game Character Art (real-time), w którym brałem udział. Bardzo fajny motyw wymyślili. Pierwszy etap wyzwania był przeznaczony dla grafików 2D, którzy męczyli koncepty (każda osoba 10 konceptów postaci w tej kategorii, więc było z czego wybierać), a następnie graficy 3D mogli wybierać sobie koncepty z pierwszego etapu i męczyć modele. Rzadko się zdarza, że można sobie w jakichś konkursach pracować na gotowym koncepcie. Udało mi się zmęczyć mój model. Praktycznie na kilka godzin przed deadlinem, poprzedni tydzień całe dnie spędzałem nad modelem, a ostatni weekend zarywałem noce, ale jakoś się udało :) Postać growa, materiały PBRowe. Więcej screenów, info o sofcie, info o koncepcie na artstation: https://www.artstation.com/artwork/3DPdB I jeszcze temat w challengu z pełnym progressem jakby ktoś chciał rzucić okiem: https://www.artstation.com/contests/ancient-civilizations/challenges/16/submissions/15706
  15. @muszka pietruiszka dzięki za feedback! Z tym zaznaczonym na zielono i czerwono jak najbardziej się zgadzam, bo 2 z kilku rzeczy, które będę musiał poprawić :) W przypadku niebieskiego to zmarszczka, której być tam nie powinno, musiało mnie w którymś momencie ponieść i jakoś o tym zapomniałem, Przy zielonym zdecydowanie za mocno podkreśliłem 2 zmarszczki wysunięte najbardziej na prawo. Przeskakiwałem akurat na inne ustawienia Standard Brusha i znowu mnie poniosło. Powinno być bliżej tego: Co do proporcji palców to według mojej wiedzy wartości, które podałeś chyba nie są do końca poprawne (sprawdziłem w książce Anatomy for Sculptors właśnie dla pewności). Całość palca to 9+1/4. Do pierwszego zgięcia mamy 4 części, od pierwszego do drugiego 3 części, od drugiego do czubka palca 2+1/4. I tym się kierowałem u siebie. Na screenie palce są też lekko zgięte, więc z widoku z przodu ciężko to sprawdzić. Jeszcze kilka innych rzeczy jest tutaj do fixowania, np. fakt, że palec serdeczny jest trochę za wąski miejscami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy