Make My Day Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Witam, W jaki sposób zrobić normal mapkę z modelu "high poly"? Tzn moja skrzynia ma wymodelowane śruby, kłódka ma dziurkę od klucza i kilka innych szczególików. Chciałbym jakoś to wypalić na mapce, zrobić diffusa i nałożyć na LP. Wszystkie tutki jakie znalazłem pokazują tylko na jednej ścianie, a mój model jest troszkę bardziej skomplikowany i nie wiem jak się za to zabrać. Pozdrawiam, Wojtek.
Kubajaniak Napisano 14 Grudzień 2011 Napisano 14 Grudzień 2011 Nie wiem w jakim programie robisz. Jak w 3d max, to zobacz ten tutek http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-3-unwrapping-and-texture-baking/ 1
Make My Day Napisano 14 Grudzień 2011 Autor Napisano 14 Grudzień 2011 Nie napisałem podstawowej rzeczy. Tak, Max 2012 :). Dziękuję :). Już się zabieram za czytanie :). Daję repa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się