Napisano 14 Grudzień 201113 l Witam, W jaki sposób zrobić normal mapkę z modelu "high poly"? Tzn moja skrzynia ma wymodelowane śruby, kłódka ma dziurkę od klucza i kilka innych szczególików. Chciałbym jakoś to wypalić na mapce, zrobić diffusa i nałożyć na LP. Wszystkie tutki jakie znalazłem pokazują tylko na jednej ścianie, a mój model jest troszkę bardziej skomplikowany i nie wiem jak się za to zabrać. Pozdrawiam, Wojtek.
Napisano 14 Grudzień 201113 l Nie wiem w jakim programie robisz. Jak w 3d max, to zobacz ten tutek http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-3-unwrapping-and-texture-baking/
Napisano 14 Grudzień 201113 l Autor Nie napisałem podstawowej rzeczy. Tak, Max 2012 :). Dziękuję :). Już się zabieram za czytanie :). Daję repa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto