Ajgor Napisano 17 Grudzień 2011 Share Napisano 17 Grudzień 2011 Witam. Robię sobie niezbyt skomplikowany model (właściwie logo). Część modelu ma być zaokrąglona i gładka, więc włączam Use NURMS subdivision w Subdivision Surfaces. Niektóre krawędzie mają być ostre, więc ustawiam im Crease na 1. Ale w niektórych miejscach modelu wyskakują mi jakieś polygony, które ciągną się w nieskończoność w przestrzeni. Dopiero jak w takich miejscach pokasuję istniejące poly (lub krawędzie), i poustawiam na nowo, to te lecące w próżnię znikają. Jest to strasznie wkurzające, i wymaga strasznego dłubania. Jest na to jakiś sposób, żeby tego w ogóle uniknąć? Jest na to w ogóle jakaś reguła? Albo inaczej - w jakich przypadkach tak sie dzieje, i jak ich uniknąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi