Skocz do zawartości

Polygony lecace w nieskonczonosc


Ajgor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Robię sobie niezbyt skomplikowany model (właściwie logo). Część modelu ma być zaokrąglona i gładka, więc włączam Use NURMS subdivision w Subdivision Surfaces. Niektóre krawędzie mają być ostre, więc ustawiam im Crease na 1. Ale w niektórych miejscach modelu wyskakują mi jakieś polygony, które ciągną się w nieskończoność w przestrzeni. Dopiero jak w takich miejscach pokasuję istniejące poly (lub krawędzie), i poustawiam na nowo, to te lecące w próżnię znikają. Jest to strasznie wkurzające, i wymaga strasznego dłubania. Jest na to jakiś sposób, żeby tego w ogóle uniknąć? Jest na to w ogóle jakaś reguła? Albo inaczej - w jakich przypadkach tak sie dzieje, i jak ich uniknąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności