kasztan Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 (edytowane) Witam wszystkich, to mój pierwszy pojazd w Maxie. Długo przy nim siedziałem. Pewnie ma sporo niedociągnięć, ale jeśli ktoś ma chwile to niech rzuci okiem i skomentuje ;) Oto rendery: http://imageshack.us/photo/my-images/20/renderwww1.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/513/renderwww2.jpg/ Pozdrawiam! Edytowane 19 Grudzień 2011 przez kasztan
Wichur Napisano 20 Grudzień 2011 Napisano 20 Grudzień 2011 Jak na pierwszy model to jest całkiem spoko :) Jedynie co nie tak to jest troche za kwadratowy :)
Bohomaz Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Fajnie byłoby zobaczyć go w jakiś dobrym studio.
kasztan Napisano 22 Grudzień 2011 Autor Napisano 22 Grudzień 2011 No być może jest zbyt mało opływowy ;) Przy następnym modelu się bardziej postaram ;) W jakim sensie dobrym studio Bohomaz? Dzięki za komentarze
Bohomaz Napisano 23 Grudzień 2011 Napisano 23 Grudzień 2011 W sensie otoczenie, tło - białe pomieszczenie, lampy itd. Studio ;)
kasztan Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 Rozumiem :) Może uda mi się to ogarnąć :P
kasztan Napisano 28 Grudzień 2011 Autor Napisano 28 Grudzień 2011 Przygotowałem coś takiego: http://img593.imageshack.us/img593/460/59079879.jpg http://img836.imageshack.us/img836/854/69575391.jpg Dałem światło typu Daylight, może jest zbyt jasne. Nie wiem czy tak jest dobrze, jak sądzicie? Myślałem o jakiś studyjnym Spotlight, ale słabo to wychodziło. Może coś źle ustawiałem. Te przednie światła trochę mi się nie podobają. Dałem tam materiał typu Standard z Raytrace'm w Refractioni Reflection. Dodatkowo wstawiłem za nimi poly z self illumination :) To taka moja kombinacja ;P Szyby też chyba powinny coś odbijać. Mają materiał Arch & Design, chyba thin glass.
Bohomaz Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 Wg mnie jest ciekawiej niż wcześniej. Hmm Daylight to chyba zły pomysł, ja siedzę w Vray także dużo ci nie poradzę. Nie wiem czy czytałeś o studio, jak nie to wpisz w gogle - 3ds max studio lighting tutorial , tylko uważaj żeby się nie złapać i nie zacząć robić właśnie Vrajowego tutoriala. Co do szyb to widzę, że chyba nie masz wnętrza więc nie dawaj tyle refraction tylko zrób je mocno przyciemnione.
kasztan Napisano 28 Grudzień 2011 Autor Napisano 28 Grudzień 2011 Hej, dzięki za wskazówki. Mam gdzieś tutoriala z EduWeb na temat oświetlenia studyjnego dla mentalray. Tylko czy to musi być oświetlenie studyjne koniecznie, skoro sposób z Daylight zadziałał,a efekt jest chyba ok? ;)) Zrobię to ze studyjnym, zobaczymy co wyjdzie :) No i te szyby zaciemnię, bo wnętrze odpuszczam.
Bohomaz Napisano 28 Grudzień 2011 Napisano 28 Grudzień 2011 No nie wiem czy efekt jest ok jak na studio. Masz jeden cień centralnie pod autem i nic poza tym. A z tego co ja wiem to przy studio daje się co najmniej 3 światła - z przodu, z tyłu i z góry co daje 3 cienie. Na pewno wywal ten podstawek na którym auto stoi bo nie wygląda to profesjonalnie.
kasztan Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) Tym razem dałem ośw. studyjne: 3xphotometric spotlight - dwa po bokach i jedno z góry bez kontroli ekspozycji. Ciężko mi doświetlić scenę, ale może tak jest bardziej realistycznie? Wg mnie słabo to wygląda :P http://imageshack.us/photo/my-images/641/86310058.jpg/ Zmieniłem lampy od przednich swiateł, z mapą bump. http://img717.imageshack.us/img717/2650/swiata.jpg Edytowane 1 Styczeń 2012 przez kasztan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się