Skocz do zawartości

Blender Cycles test


jarusm

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Podłoga ma jak na mój gust zbyt nasycony fioletowy kolor i dlatego tak barwi otoczenie. Zamiast loga Blendera wrzuciłabym cokolwiek innego - jeśli to poczekalnia w przychodni to jakiś rysunek anatomiczny, korytarz szkolny - prosty rysunek dziecięcy, jeśli gdzieś indziej to widoczek.

 

Na drugiej wizce trudno stwierdzić czy z tyłu na ścianie znajdują się okna czy raczej są to ekrany - zaburzona perspektywa otoczenia i zbyt ciemne względem wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Odświeżam temat.

 

@jarusm: moim zdaniem ogólnie zbyt duża saturacja. W pierwszym renderze obraz za oknem wygląda jakby był do niego przyklejony, a na drugim też nie jest przekonywujący i horyzont chyba za wysoko.

 

a ja wrzucam swoją ostatnią wypocinkę made for fun&test :)

Scena jeszcze nie jest skończona, ale akurat dziś po nocy blender wypluł mi coś takiego + 3 kliki w gimpie

mało realizmu :/ - Pomoże ktoś w tym temacie?

0002hdgpp.png

 

 

pozdr.

A_J

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, Blendera znam tak sobie, znaczy slabo. Zrobilem takie toto na szybko, by moc samemu sprawdzic Cycles i jestem mile zaskoczony. Spodziewalem sie ... a tu mile zakoczenie i ... wszystko za free, to jakies nieludzkie by nie musiec placic...za subskrypcje.

Postanawiam bardziej zapoznac z Blenderem sie. Buzka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności