Gość Savoy Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 Są to dwie scenki które w zasadzie są tzw. \"śmieciami\" czyli efektami ubocznymi na drodze do pewnej przemyślanej sceny. Ale wstawiłem je ponieważ dawno nic na forum nie wrzucałem. Lightwave 8.0 HDRI AA - low (nie chciało mi się czekać) Radiosity low (interpolated) XDof (bez tego nic nie robię) G2 (bez tego nic nie robię) Celeron 1,4, 512 RAM Photoshop - Film Grain Wszystkie obiekty SubPath.
rowr Napisano 11 Lipiec 2004 Napisano 11 Lipiec 2004 Pracki fajne ale zaraz pojde do znajomego bo jego wiatrowkei ustrzele tego bialasa ktory tanczy :D
Gość User190 Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Ładne, ale tą filiżankę ja już gdzieś widziałem :) Nie powalają, ale ok...
Gość Savoy Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Filiżanka jest mojej produkcji z poprzedniej pracy :-)
Gość Savoy Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Filiżanka jest mojej produkcji z poprzedniej pracy :-)
tweety Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Spox! A wzorowałeś się na prawdziwych czy z pamięci (i wyobraźni) ?
MareG Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Uuu szkoda ze Ci sie nie chcialo czekac - odbicia sa marniutkie a z tym płytkim DOFem troche przesadzasz - zobacz na ten kubek w tle jest rozmyty / nieczytelny, a przyciaga i rozprasza uwage bo znalazl sie w mocnym punkcie?! (przypadek to czy swiadome wprowadzanie widza w bład). Skoro tyle modelujesz, robisz zdjecia referencji itd. to pokaz to w najdrobniejszym detalu - to jeszcze nie makro zeby płycic DOF jak w \"robaczku na listku\" ;) Odbicia w drewnie tez sa takie symboliczne - to raczej niedociagniecie samego materialu (~zaleznosc pochlanianie / odbijanie cóś nie ta...) Poza tym zobacz: elementy metalowe piora sa koszmarnie przeswietlone (przepalone) a cala reszta przedmiotow ledwo muśnięta delikatnym rozswietleniem - to cos nie tak tu jest z pochlanianiem swiatla przez poszczegolne materialy - albo przyczyna jest jeszcze inna i bardziej oczywista - zdales sie na jakas kiepska mape HDRI - ktora TYLKO nadmiernie sie odbija, a emituje znikome ilosci swiatla. A juz na calosc niekorzystnie dziala ta skromna rozdzielczosc - troche malo jak na galerie nie sądzisz? Drugi obradek - detal piora juz znacznie lepszy choc jakis taki \"przymulony\" - zasnuty jakas dziwna mgielką nieostrosci - to wrecz nienormalne jak na renderer LightWave, ktorego raytracing ZAWSZE odznaczal sie wrecz drażniącą czystoscia przekazu!!! Tylko ta posadzka cos nie w tej skali - i znowu jedno przeczy drugiemu - kamienna posadzka pomniejszona do skali mikro, albo pioro wielkosci deski serfingowej?! Chyba najbardziej podobaja mi si ezdjecia referencji - sa czyste i takie naturalne:) Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > MareG]
Gość Savoy Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Dzięki MarekG za konkretną ocenę. Tylko kilka zdań a już mnie odpowiednio ukierunkowałeś! Co do HDRI mapa jest perfekcyjna i duża tylko ustawienia w Lightwave skopałem (HDRI Exposure oraz siłę radiosity) no i ten DoF (masz rację co do mikro i makro scen ) Bawiłem się Coroną w LW i dlatego skopane są materiały na piórach. Ciężki jest ten efekt do zrobienia.... Ale nadal mam problem z tzw. \"żyletą\" w raytrecingu, chociaż już jest coraz lepiej (napewno nie jest to wina rendera LW) Wydaję mi się że stosuję za mały AA i przez to wszystko jest takie mdłe oraz słaby poziom radiosity (Montecarlo nie będę stosował bo przy tym poziomie radiosity skończy się to wyrzuceniem kompa przez okna za koszmarny czas liczenia) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi