Skocz do zawartości

Góry


Gość Hanibal

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem początkującym użytkownikiem oprogramowania 3D Max i mam pytanie jak zrobić góry (np. Tatry) aby miały jak najmniej Poly...?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chcesz odtworzyć konkretną realną przestrzeń to będziesz potrzebował mapy wysokości danej góry. Da się te rzeczy znaleźć w necie.

 

[video=youtube;TUR-Upj1suk]http://www.youtube.com/watch?v=TUR-Upj1suk

 

Co do poly to nie ma prostej metody, mniej poly = mniejsza dokładność. Możesz zrobić to co w tutku wyżej na wysokiej gęstości siatki i potem automatycznie zredukować siatkę do rządanej ilosci trisów. Możesz też go któregoś poziomu dokładności załatwić wszystko geometrią a potem do mniejszych detali użyć displacementa jeśli to bedzisz renderował lub normalmapą jeśli ma śmigać w grze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności