Napisano 24 Grudzień 201113 l Witam, jestem początkującym użytkownikiem oprogramowania 3D Max i mam pytanie jak zrobić góry (np. Tatry) aby miały jak najmniej Poly...?
Napisano 24 Grudzień 201113 l Jeśli chcesz odtworzyć konkretną realną przestrzeń to będziesz potrzebował mapy wysokości danej góry. Da się te rzeczy znaleźć w necie. [video=youtube;TUR-Upj1suk]http://www.youtube.com/watch?v=TUR-Upj1suk Co do poly to nie ma prostej metody, mniej poly = mniejsza dokładność. Możesz zrobić to co w tutku wyżej na wysokiej gęstości siatki i potem automatycznie zredukować siatkę do rządanej ilosci trisów. Możesz też go któregoś poziomu dokładności załatwić wszystko geometrią a potem do mniejszych detali użyć displacementa jeśli to bedzisz renderował lub normalmapą jeśli ma śmigać w grze.