Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem początkującym użytkownikiem oprogramowania 3D Max i mam pytanie jak zrobić góry (np. Tatry) aby miały jak najmniej Poly...?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 583
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chcesz odtworzyć konkretną realną przestrzeń to będziesz potrzebował mapy wysokości danej góry. Da się te rzeczy znaleźć w necie.

 

[video=youtube;TUR-Upj1suk]http://www.youtube.com/watch?v=TUR-Upj1suk

 

Co do poly to nie ma prostej metody, mniej poly = mniejsza dokładność. Możesz zrobić to co w tutku wyżej na wysokiej gęstości siatki i potem automatycznie zredukować siatkę do rządanej ilosci trisów. Możesz też go któregoś poziomu dokładności załatwić wszystko geometrią a potem do mniejszych detali użyć displacementa jeśli to bedzisz renderował lub normalmapą jeśli ma śmigać w grze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności