Gość Hanibal Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 Witam, jestem początkującym użytkownikiem oprogramowania 3D Max i mam pytanie jak zrobić góry (np. Tatry) aby miały jak najmniej Poly...?
Monio Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 Jeśli chcesz odtworzyć konkretną realną przestrzeń to będziesz potrzebował mapy wysokości danej góry. Da się te rzeczy znaleźć w necie. [video=youtube;TUR-Upj1suk]http://www.youtube.com/watch?v=TUR-Upj1suk Co do poly to nie ma prostej metody, mniej poly = mniejsza dokładność. Możesz zrobić to co w tutku wyżej na wysokiej gęstości siatki i potem automatycznie zredukować siatkę do rządanej ilosci trisów. Możesz też go któregoś poziomu dokładności załatwić wszystko geometrią a potem do mniejszych detali użyć displacementa jeśli to bedzisz renderował lub normalmapą jeśli ma śmigać w grze.
Rekomendowane odpowiedzi