Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wykonałem render łazienki w 3ds max. Renderer: Mental ray. Kwiaty, pojemnik na mydło, kinkiety oraz piesek pobrane z netu. Resztę sam wymodelowałem.

 

 

Będę wdzięczny za konstruktywne opinie.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nikt nic nie napisze? chciałbym się dowiedzieć czegoś od wymiataczy :) To jedna z pierwszych wizek, a chciałbym się dowiedzieć, co kategorycznie robię źle a z czym idę w dobrą stronę.. no pisać :)

Napisano

wymiataczem nie jestem ;p ale powiem Ci, ze mi sie ogolnie bardzo podoba ;) kolory lazienki fajnie dobrane , jakosc moim zdaniem tez jest ok, ale w szczegóły sie nie w daje;)jedyne co mnie razi to drzwi kolor beznadziejny no i sam model sredni. a poza tym super;)

pozdrawiam;)

Napisano

dzięki filo7! jak znajdę chwilę to wymienię kolor drzwi, bo i tez się nie podoba, ale to już chyba w ps :)

 

Nie mogłem sobie najbardziej poradzić z odbiciami lustrzanymi. W odbiciach cienie czasem pojawiają się jak jakiś grzyb domowy, takie czarne plamy. W przypadku zwiększania rozdzielczości (render do 300 ppi A4) te plamy zmniejszały się. Widać to teraz najbardziej na odbiciach w białej glazurze oraz na kinkietach

Napisano

[ATTACH=CONFIG]83652[/ATTACH]

 

Wyciągnąłem poprzednie podejście do tej wizki. Na ścianach nie dawałem ambient occlusion, a w odbiciach lustrzanych powstawały takie czarne plamy jak jakiś grzyb domowy :/ Nie kumam zupełnie o co kaman.. Może ktoś coś podpowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności