morten Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Wykonałem render łazienki w 3ds max. Renderer: Mental ray. Kwiaty, pojemnik na mydło, kinkiety oraz piesek pobrane z netu. Resztę sam wymodelowałem. Będę wdzięczny za konstruktywne opinie.
morten Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 nikt nic nie napisze? chciałbym się dowiedzieć czegoś od wymiataczy :) To jedna z pierwszych wizek, a chciałbym się dowiedzieć, co kategorycznie robię źle a z czym idę w dobrą stronę.. no pisać :)
filo7 Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 wymiataczem nie jestem ;p ale powiem Ci, ze mi sie ogolnie bardzo podoba ;) kolory lazienki fajnie dobrane , jakosc moim zdaniem tez jest ok, ale w szczegóły sie nie w daje;)jedyne co mnie razi to drzwi kolor beznadziejny no i sam model sredni. a poza tym super;) pozdrawiam;)
morten Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 dzięki filo7! jak znajdę chwilę to wymienię kolor drzwi, bo i tez się nie podoba, ale to już chyba w ps :) Nie mogłem sobie najbardziej poradzić z odbiciami lustrzanymi. W odbiciach cienie czasem pojawiają się jak jakiś grzyb domowy, takie czarne plamy. W przypadku zwiększania rozdzielczości (render do 300 ppi A4) te plamy zmniejszały się. Widać to teraz najbardziej na odbiciach w białej glazurze oraz na kinkietach
morten Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 [ATTACH=CONFIG]83652[/ATTACH] Wyciągnąłem poprzednie podejście do tej wizki. Na ścianach nie dawałem ambient occlusion, a w odbiciach lustrzanych powstawały takie czarne plamy jak jakiś grzyb domowy :/ Nie kumam zupełnie o co kaman.. Może ktoś coś podpowie
maru Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Takie cienie powstają przez sposób działania FG. Rozwiązaniem jest używanie chorych ustawień FG albo skorzystanie z tego skryptu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/render-optimizer a konkretnie z tej funkcji: 8. update: supported 3dsmax2011 + 3dsmax2012, include "FinalGather Reflection PreRejection" Ogólnie warto poznać ten skrypt, ponieważ znacznie uprzyjemnia pracę z Mental Ray'em. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się