Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wykonałem render łazienki w 3ds max. Renderer: Mental ray. Kwiaty, pojemnik na mydło, kinkiety oraz piesek pobrane z netu. Resztę sam wymodelowałem.

 

 

Będę wdzięczny za konstruktywne opinie.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

nikt nic nie napisze? chciałbym się dowiedzieć czegoś od wymiataczy :) To jedna z pierwszych wizek, a chciałbym się dowiedzieć, co kategorycznie robię źle a z czym idę w dobrą stronę.. no pisać :)

Napisano

wymiataczem nie jestem ;p ale powiem Ci, ze mi sie ogolnie bardzo podoba ;) kolory lazienki fajnie dobrane , jakosc moim zdaniem tez jest ok, ale w szczegóły sie nie w daje;)jedyne co mnie razi to drzwi kolor beznadziejny no i sam model sredni. a poza tym super;)

pozdrawiam;)

Napisano
  • Autor

dzięki filo7! jak znajdę chwilę to wymienię kolor drzwi, bo i tez się nie podoba, ale to już chyba w ps :)

 

Nie mogłem sobie najbardziej poradzić z odbiciami lustrzanymi. W odbiciach cienie czasem pojawiają się jak jakiś grzyb domowy, takie czarne plamy. W przypadku zwiększania rozdzielczości (render do 300 ppi A4) te plamy zmniejszały się. Widać to teraz najbardziej na odbiciach w białej glazurze oraz na kinkietach

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]83652[/ATTACH]

 

Wyciągnąłem poprzednie podejście do tej wizki. Na ścianach nie dawałem ambient occlusion, a w odbiciach lustrzanych powstawały takie czarne plamy jak jakiś grzyb domowy :/ Nie kumam zupełnie o co kaman.. Może ktoś coś podpowie

Napisano

Takie cienie powstają przez sposób działania FG. Rozwiązaniem jest używanie chorych ustawień FG albo skorzystanie z tego skryptu:

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/render-optimizer

a konkretnie z tej funkcji:

8. update: supported 3dsmax2011 + 3dsmax2012, include "FinalGather Reflection PreRejection"

 

Ogólnie warto poznać ten skrypt, ponieważ znacznie uprzyjemnia pracę z Mental Ray'em.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.