Napisano 27 Grudzień 201113 l Wykonałem render łazienki w 3ds max. Renderer: Mental ray. Kwiaty, pojemnik na mydło, kinkiety oraz piesek pobrane z netu. Resztę sam wymodelowałem. Będę wdzięczny za konstruktywne opinie.
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor nikt nic nie napisze? chciałbym się dowiedzieć czegoś od wymiataczy :) To jedna z pierwszych wizek, a chciałbym się dowiedzieć, co kategorycznie robię źle a z czym idę w dobrą stronę.. no pisać :)
Napisano 27 Grudzień 201113 l wymiataczem nie jestem ;p ale powiem Ci, ze mi sie ogolnie bardzo podoba ;) kolory lazienki fajnie dobrane , jakosc moim zdaniem tez jest ok, ale w szczegóły sie nie w daje;)jedyne co mnie razi to drzwi kolor beznadziejny no i sam model sredni. a poza tym super;) pozdrawiam;)
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor dzięki filo7! jak znajdę chwilę to wymienię kolor drzwi, bo i tez się nie podoba, ale to już chyba w ps :) Nie mogłem sobie najbardziej poradzić z odbiciami lustrzanymi. W odbiciach cienie czasem pojawiają się jak jakiś grzyb domowy, takie czarne plamy. W przypadku zwiększania rozdzielczości (render do 300 ppi A4) te plamy zmniejszały się. Widać to teraz najbardziej na odbiciach w białej glazurze oraz na kinkietach
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor [ATTACH=CONFIG]83652[/ATTACH] Wyciągnąłem poprzednie podejście do tej wizki. Na ścianach nie dawałem ambient occlusion, a w odbiciach lustrzanych powstawały takie czarne plamy jak jakiś grzyb domowy :/ Nie kumam zupełnie o co kaman.. Może ktoś coś podpowie
Napisano 27 Grudzień 201113 l Takie cienie powstają przez sposób działania FG. Rozwiązaniem jest używanie chorych ustawień FG albo skorzystanie z tego skryptu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/render-optimizer a konkretnie z tej funkcji: 8. update: supported 3dsmax2011 + 3dsmax2012, include "FinalGather Reflection PreRejection" Ogólnie warto poznać ten skrypt, ponieważ znacznie uprzyjemnia pracę z Mental Ray'em.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto