Skocz do zawartości

Śmieci z VRayDisplacementMod


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem z VrayDisplacementMod. Chcę żeby modyfikacja na obiekcie odbywała się tylko w wyznaczonym miejscu więc nałożyłem na obiekt modyfikator Unwarp UVW i odpowiednio rozmieściłem siatkę. Wcześnie jest jeszcze turbosmooth. Po użyciu pojawiają się niestety jakieś smieci :/

 

Tak to wygląda:

[ATTACH=CONFIG]83649[/ATTACH]

 

Ustawienia:

 

Iaeag.png

 

Jak się tego pozbyć?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

po turbosmooth skonwertuj obiekt do editable poly. potem zaznacz docelowe poligony i nadaj mapowanie, na końcu displacement. ważne żebyś u podstawy stacka w editable poly miał wybrane poligony, inaczej kolejne modyfikatory wpłyną na cały obiekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności