makbol Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Mam problem z VrayDisplacementMod. Chcę żeby modyfikacja na obiekcie odbywała się tylko w wyznaczonym miejscu więc nałożyłem na obiekt modyfikator Unwarp UVW i odpowiednio rozmieściłem siatkę. Wcześnie jest jeszcze turbosmooth. Po użyciu pojawiają się niestety jakieś smieci :/ Tak to wygląda: [ATTACH=CONFIG]83649[/ATTACH] Ustawienia: Jak się tego pozbyć?
polka dot Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 po turbosmooth skonwertuj obiekt do editable poly. potem zaznacz docelowe poligony i nadaj mapowanie, na końcu displacement. ważne żebyś u podstawy stacka w editable poly miał wybrane poligony, inaczej kolejne modyfikatory wpłyną na cały obiekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się