Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z VrayDisplacementMod. Chcę żeby modyfikacja na obiekcie odbywała się tylko w wyznaczonym miejscu więc nałożyłem na obiekt modyfikator Unwarp UVW i odpowiednio rozmieściłem siatkę. Wcześnie jest jeszcze turbosmooth. Po użyciu pojawiają się niestety jakieś smieci :/

 

Tak to wygląda:

[ATTACH=CONFIG]83649[/ATTACH]

 

Ustawienia:

 

Iaeag.png

 

Jak się tego pozbyć?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 699
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po turbosmooth skonwertuj obiekt do editable poly. potem zaznacz docelowe poligony i nadaj mapowanie, na końcu displacement. ważne żebyś u podstawy stacka w editable poly miał wybrane poligony, inaczej kolejne modyfikatory wpłyną na cały obiekt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności