startingmax Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Witam Stworzyłem scenę 3d wnętrza i próbuje ją oświetlić, wiem że mój problem jest zdecydowanie noobowy, ale działam pod pewną presją czasu(uczelnia) i nie wiem czemu jak tworzę światła template np bulb 100 W i renderuje światło jest bardzo słabe. Cała scena jest prawidłowo wymodelowana w skali rzeczywistej. Czy może mi ktoś pomóc to prosto ustawić? Załączam efekt
blinq Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Przydało by się żebyś podał w czym renderujesz. Ale pewnie musisz pobawić się exposure control
blinq Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Czyli exposure control. Wejdz w environment and effects (8 na klawiaturze), ustaw mr photographic exposure control i wybierz sobie jakis preset. Pozdrawiam 1
startingmax Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 Dzięki wielkie, już zdązyłem pospinać że nie ogarne.
startingmax Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 Jeszcze jakbyś mi mógł poradzić. Okna wystarczy zrobić materiałem szkła czy żeby renderer zrozumiał trzeba coś jeszcze zrobić?
blinq Napisano 27 Grudzień 2011 Napisano 27 Grudzień 2011 Nie no - materiał powinien wystarczyć. Spokojnie mozesz template jakiegoś użyć z Arch&Design na przyklad
startingmax Napisano 27 Grudzień 2011 Autor Napisano 27 Grudzień 2011 Pamiętałem że w starszych była jakaś przekminka nad tym. Udało się, teraz tylko muszę wyregulować żeby się światło rozproszyło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się