mileS Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Witam! Chciałbym uzyskać od was pomoc w zakresie konfiguracji maxa , właśnie co stałem się posiadaczem wersji 2012 . Problem polega na tym , iż nie znam się na opcjach a chciałbym wydobyć z kompa 100% wydajności. Intel core i7 2670qm 4gb ramu nvidia geforce gt540m cuda 1gb wszystko na win7. Chodzi mi przede wszystkim o wykorzystanie wszystkich rdzeni . Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 w zasadzie nie ma co konfigurowac. Max niestety jest starą kobyłą i prawie w ogole nie wykozystuje wielordzeniowosci poza renderingiem, wiec czasem mozna sobie wlosy z glowy wyrywac i patrzec jak ci maszyna mieli wszystko na 1 rdzeniu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mileS Napisano 30 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2011 A w kwestii renderingu , jest domyślnie ustawiony na wykorzystywanie kilku rdzeni? Wiem też że coś dało się ustawić w view-porcie , a gdy dzisiaj włączyłem 2012(wcześniej na 8) to się za głowę chwyciłem . Po jaki gwint view mi pokazuje cienie i światło w tak rozwiniętym zakresie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Kliknij myszą na napisie w rogu viewportu i zmień z realistic na co innego i nie ma cieni;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mileS Napisano 30 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2011 :] ach ta technologia :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...