Skocz do zawartości

Teksturowanie w 3ds max 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka !

 

Otóż mam pytanie. Jak oteksturować coś w 3ds maxie 2012. Konkretnie chodzi mi o te żebym wybrał np. polygon i go oteksturował kolorem, który sam sobie wybiorę. W 3ds maxie 2010 było inaczej. Tam mi wszystko wychodziło, ale w tym to dla mnie czarna magia. Proszę o pomoc i z góry dziekuję :)

Pozdrawiam Reason.
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak chcesz przypisać różnym poligonom różne materiały, to przypisujesz im różne material ID a potem w materiale sub-object tworzysz odpowiednie materisły o odpowiednich numerach.

Napisano

A mógłbyś napisać po kolei co mam zrobić żeby oteksturować jakiś polygon na np. brązowy ??? W teksturowaniu jestem ciemny.

Napisano

Już się nauczyłem. Dzięki za pomoc.

Napisano

Najlepiej go zmapować np. Uvw unwrap lub zewnętrznym programem. Potem wyrenderować sobię siatkę uv ( render uv template ) a potem pomalować ten poly w photoshopie na brązowo. Ten plik to twoja tekstura.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności