Napisano 31 Grudzień 201113 l Siemka ! Otóż mam pytanie. Jak oteksturować coś w 3ds maxie 2012. Konkretnie chodzi mi o te żebym wybrał np. polygon i go oteksturował kolorem, który sam sobie wybiorę. W 3ds maxie 2010 było inaczej. Tam mi wszystko wychodziło, ale w tym to dla mnie czarna magia. Proszę o pomoc i z góry dziekuję :) Pozdrawiam Reason.
Napisano 31 Grudzień 201113 l Jak chcesz przypisać różnym poligonom różne materiały, to przypisujesz im różne material ID a potem w materiale sub-object tworzysz odpowiednie materisły o odpowiednich numerach.
Napisano 31 Grudzień 201113 l A mógłbyś napisać po kolei co mam zrobić żeby oteksturować jakiś polygon na np. brązowy ??? W teksturowaniu jestem ciemny.
Napisano 31 Grudzień 201113 l Najlepiej go zmapować np. Uvw unwrap lub zewnętrznym programem. Potem wyrenderować sobię siatkę uv ( render uv template ) a potem pomalować ten poly w photoshopie na brązowo. Ten plik to twoja tekstura.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto