Gość Reason Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Siemka ! Otóż mam pytanie. Jak oteksturować coś w 3ds maxie 2012. Konkretnie chodzi mi o te żebym wybrał np. polygon i go oteksturował kolorem, który sam sobie wybiorę. W 3ds maxie 2010 było inaczej. Tam mi wszystko wychodziło, ale w tym to dla mnie czarna magia. Proszę o pomoc i z góry dziekuję :) Pozdrawiam Reason. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Jak chcesz przypisać różnym poligonom różne materiały, to przypisujesz im różne material ID a potem w materiale sub-object tworzysz odpowiednie materisły o odpowiednich numerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Reason Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 A mógłbyś napisać po kolei co mam zrobić żeby oteksturować jakiś polygon na np. brązowy ??? W teksturowaniu jestem ciemny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Reason Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Już się nauczyłem. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 31 Grudzień 2011 Share Napisano 31 Grudzień 2011 Najlepiej go zmapować np. Uvw unwrap lub zewnętrznym programem. Potem wyrenderować sobię siatkę uv ( render uv template ) a potem pomalować ten poly w photoshopie na brązowo. Ten plik to twoja tekstura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się