stolik Napisano 1 Styczeń 2012 Share Napisano 1 Styczeń 2012 Witam, dziergam sobie kindla 4, modelowanie chyba mogę uznać za zakończone. pojawił sie dla mnie nowy problem , gdy włączę dla lamp mental ray shadow map dzieją się dziwne rzeczy jak na 2 renderze. gdy ustawiam ray traced shadows to jest ok. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Modeluje mając to urządzenie przed sobą więc mam nadzieje że wystrzegłem się większych błędów, swoją drogą bardzo polecam czytanie książek za jego pomocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolik Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 3 Styczeń 2012 no i up, wersja chyba finalna, moze teraz ktoś oceni Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
incorect Napisano 3 Styczeń 2012 Share Napisano 3 Styczeń 2012 Wydaje mi się, że wymodelowany jest ok, choć nie jest zbyt skomplikowany, natomiast materiały mnie nie leżą :) Ale ze mnie żaden ekspert, więc się nie przejmuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 3 Styczeń 2012 Share Napisano 3 Styczeń 2012 na mentalu niezbyt się znam, ale zdecydowanie trzeba poprawić materiały - plastik jest mało plastikowy a metal za mało metaliczny. Widać tilowanie tekstury na tylnej klapce. Może jasne studio byłoby lepsze? może coś w tym stylu: http://bindapple.com/wp-content/uploads/2010/07/apple-ipad-3g.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się