rly Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Mam do policzenia duza animacje i musze w niej zastosowac efekt GI w sumie trzy tysiace klatek duza scena architektoniczna.Wiem ze mozna wypiec tekstury ale mam pytanie czy wie ktos dokladnie jak to zrobic.Czy takie tekstury trzeba ponownie nakladac na obiekty w scenie czy robi sie to automatycznie.jak pozniej to renderowac wylacza sie wszyskie swiatla i z default light czy inaczej.To ta scena zeby miec pojemnosc o rozmiarze przedsiewziecia http://rly.insidethe.net/architektura/34mont.jpg
adamkos Napisano 24 Lipiec 2004 Napisano 24 Lipiec 2004 ja zawsze robie multiframes incremental irradiation map i licze swoja animke na najnizszych ustawieniach antialiasingu co 10 klatke - na koniec zapisuje vray irradiation map, ktora zawiera w sobie juz GI dlacalej sceny, ktora widac z przelotu kamery, wiec nic nie powinno migac. potem ustawiam finalna jakosc renderingu, robie irradiation map z wczesniej zapisanego pliku i licze finalna animke. baking textur jest bardzo czasochlonny i trzeba zawsze dobrze pomapowac obiekty. poza tym bake3d robi wszystko do plikow png, z maska i ta maske potem trzeba recznie wylaczac, bo powoduje ona artefakty na krawedziach mapowanych polygonow...(tzw. szwy)
rly Napisano 26 Lipiec 2004 Autor Napisano 26 Lipiec 2004 Dzieki. Jak wzialem sie za robienie bake'a to troszke za duzo roboty.Sprobuje zrobic animacje ta metoda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się